• Lisa 74

Täby

Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!

• Svar på tråden Täby
  • Essi73

Byängsskolan, Bergtorp, en kort karriär i Tibble som innehöll mer frånvaro än närvaro, avhopp och sen forts. in i stan.

• Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:11:40 följande:
    Ha vi gifte oss i Täby Kyrka

28:e maj 1994?

salsita - vi missade nog varandra - jag gick där en del år innan dig antar jag 1979-1981.

Lärare, Stuube, Hartwig, Berit i musik

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Ungen

Midgård
    Skolhangen
    Tibble (också mer frånvaro än närvaro) (Och urk vilken rektor...)

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Essi73

Kajee 1994 var jag ute och upptääääckte vääärlden *asg* Nej vi gifte oss nov 2005, som sagt.. jag drar mig åter mot Täby nu på gamla dar'.

• Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:14:24 följande:
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:11:40 följande: Ha vi gifte oss i Täby Kyrka 28:e maj 1994?salsita - vi missade nog varandra - jag gick där en del år innan dig antar jag 1979-1981.Lärare, Stuube, Hartwig, Berit i musik“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Hahaha! Hartwig?!? Du skojjar. Hade henne i Tibble och det var blev ju därefter...
    Id quot circumiret, circumveniat.
  • Essi73

Ungen du och jag då, mer frånvaro än närvaro! Gick så långt att det vart föräldrasamtal i sann värstinganda nästan.. Tibble var ju fiinare än Åva. Då bestämde jag mig för att hoppa av min Humanistiska bana och sadla om.

• salsita

Kajee....ha ha ha ha, jag hade också dem som lärare, vem kan glömma Stuube??? Ja vi missade nog varandra, jag gick där i mitten på 90-talet

• Kajee

rektor på Tibbla - visst 17
    Hon hette Elwin (tror jag9 på min tid - mamma till en tjej i parallellklassen

Jag var en mycket skötsam student på Tibble

Lärare; P-O Wester, Roslund, Haglund, en religionslärare med grönt hår, en alkoholist som historielärare, vansinnig kvinna i matte som bröt sönder linjaler när hon försökte få oss tysta och så hon i engelska... Görel Wallis

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
Svar på tråden Täby