Täby
Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!
Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!
Ha vi gifte oss i Täby Kyrka
Byängsskolan, Bergtorp, en kort karriär i Tibble som innehöll mer frånvaro än närvaro, avhopp och sen forts. in i stan.
Och min är Slottsparksskolan, Näsbyparksskolan och gymn i stan
28:e maj 1994?
salsita - vi missade nog varandra - jag gick där en del år innan dig antar jag 1979-1981.
Lärare, Stuube, Hartwig, Berit i musik
Midgård
Skolhangen
Tibble (också mer frånvaro än närvaro) (Och urk vilken rektor...)
Kajee 1994 var jag ute och upptääääckte vääärlden *asg* Nej vi gifte oss nov 2005, som sagt.. jag drar mig åter mot Täby nu på gamla dar'.
Ungen du och jag då, mer frånvaro än närvaro! Gick så långt att det vart föräldrasamtal i sann värstinganda nästan.. Tibble var ju fiinare än Åva. Då bestämde jag mig för att hoppa av min Humanistiska bana och sadla om.
Kajee....ha ha ha ha, jag hade också dem som lärare, vem kan glömma Stuube??? Ja vi missade nog varandra, jag gick där i mitten på 90-talet
rektor på Tibbla - visst 17
Hon hette Elwin (tror jag9 på min tid - mamma till en tjej i parallellklassen
Jag var en mycket skötsam student på Tibble
Lärare; P-O Wester, Roslund, Haglund, en religionslärare med grönt hår, en alkoholist som historielärare, vansinnig kvinna i matte som bröt sönder linjaler när hon försökte få oss tysta och så hon i engelska... Görel Wallis