• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Hellur

God morgon!

Inga som skrivit sedan igår kväll... man märker verkligen att de flesta har annat för sig nu

Inga känningar här Nu börjar jag verkligen lessna!!! Vill vill vill... Frustrerande. Förstår verkligen hur Swenglish och ni andra som gått en bra bit över tiden känner er.

• Björklöv

God morgon! (eller är den så god egentligen???)

Håller verkligen med Hellur, börjar lessna. Eller rättare har varit less ett tag nu... Sedan i onsdags eftermiddag har jag fått lite småverkar till och från (tack och lov är det knappt att jag märker av dem...) Hur lång latensfas kan en gravid kvinna ha egentligen???? Fundersam

I gårkväll fick jag värkar med typ tio minuters intervaller, yes tänkte jag! Men tji då!!! Inte en endaste liten värk i natt Envis unge jag går och bär på

Så nu ska jag åka till Kista galleria och kolla läget, hämta ut mina nya glasögon, köpa lite påskliljor och pynta här hemma - bara för att få tankarna på nått annat!

• Swenglish

Säger det igen; lider med er Hellur och Björklöv!

På väg till amningscentrum nu, vilken tid det tar att fixa sig iordning och man måste ju vara ute i galet god tid med en sån här plutt! Hoppas hoppas att de säger bra saker där idag, att jag kommer kunna amma utan problem osv!

Sole, lycka till idag ifall du fick en tid där också!

• Hellur

Lycka till mer era besök på amningscentrum. Hoppas allt löser sig för er jätte snart!

Björklöv - Men jag som trodde du skulle ha värkar nu... Vad trist! Hoppas det kommer igång på riktigt nu.

Vi verkar bära på envisa bebisar båda två. Kanske gör vi det för bekvämt och mysigt åt dem i våra magar
    Törs inte skriva att vi ses på BB Sthlm i helgen, för det har aldrig stämt förut. Men det skulle vara roligt.
    Det har ju varit två och två som åkt in, nu är det vi kvar, så varför inte båda i helgen!

• Björklöv

Ja, varför inte...  Har ganska många vänner och bekanta som tror på 1 april för mig, så det är det jag hoppas på just nu

• Sole

hellur och Bjöklöv
    jag känner med er, förstår att ni är sjukt less nu!
    Tycker ni ändå håller humöret uppe på ett fantastiskt sätt och vi är många som är nyfikna på era bebisar 

Swe
    Pratade precis med amningscentrum och fått en tid på tisdag för uppföljning, hade helst velat ha en tid idag men det är bättre än inget.
    Lycka till med ditt besök idag!

Frill
    Håller med om att det är sjukt många olika tips om spädisar, tycker man hör olika varje gång, speciellt med amningen!

Lillenlillen
    Lät som en himla mysig dag med våfflor, det får vi ha som framtida dejt i vår grupp när vi alla vågar oss ut 

Medusa
    Tack för stödet, hoppas det blir bättre, nu äter han från ett i alla fall men det känns inte som nån vinst när man ändå måste ge ersättning + pumpa ut, det är jordens meck vid varje matning!
    Kul att lilltjejen växer och frodas 

Igår hade vi besök och Viktor visade upp sig från sin magknips-sida, har köpt miniform men efter att de frågade på apoteket igår vem som rekommenderat och jag sa BVC (fy mig!) så vill jag inte pröva det förrän jag varit där hos dem på måndag.

• ABC08

Har inte fött ännu heller. Hade BF igår och är redan less på att bara gå hemma och vänta.
    Man får glädja sig åt det underbara vädret iallafall. =)

• Hellur

ABC08 - Välkommen till de väntandes klubb Är skönt att höra från fler som går över tiden. Nästan alla i denna tråd har ju redan fått...
    Heja oss!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4