• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

låter mindre roligt pucken =(

Fujnderar på om jag skall ta mig till stan.... men dåkomme rjag spendera pengar, så det kanske är dumt...

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

jag vill köpa nya byxor eller nåt. så skulle jag vilja ha nåt till min rosa meandi-klänning! typ leggings, som slutar under knäna. finns det tro?

• MallaMojs

pucken...ja, jag önskar nääästan att jag hade något att plugga å ha ångest över, då gör man ju iaf någonting!!!

Sånna leggins är ju helinne ju, vill du ha tjocka eller tunna? Vet att jag sett en massa färger på Gina Trocot!

Mel...ja, vi ska ju på inflyttningsfest när han kommer hem - kan kanske bli kul, vore dock trevligare om man kunde gå ordentligt och ha mindre ont i revbenen

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • pucken

ah gina ska man kolla alltså. vill ha rätt tunna tror jag, så det inte blir för varmt.

äh men du får sitta i soffan och bli uppassas =)

• Melisabeth

Malla - ja det mesta är ju roligare om man kan gå och inte ha ont =)

puck - sånna är väl poppis.. inget jag skulle ta på mig, men jag är ju inte trendig heller så =)

• MallaMojs

Håller med Mel - jag är ju inte alltför trendig, men massa tjejjer i klasserna som har sånna, men de är tunna som strumpbyxor och i olika färger...svart är ju supersnyggt...

Vem ska passa upp på mig i soffan då?

• pucken

malla
    alla som är på festen så klart

• MallaMojs

pucken...jaha, då är jag med... Jag har eg ingen lust att gå, men vi har ju sagt att vi ska komma och så, och det kan ju vara bra att ibland träffa gamla bekanta och vänner (har inte setts på säkert ett år eller så...)

• Melisabeth

Lindexreklamen med Emma och Izabella tycks det väl vara leggings som de har på sig rakt igenom.. så där borde det kanske finnas också =)

• MallaMojs

Mel...ja, det har du nog rätt i Jag kollar inte så noga eftersom jag aldrig kan ha sånt ändå Vet inte vad jag ska ha till min me&Iklänning

Jag måste snart gå ut, måste ju köpa blomma till inflyttningsfesten ju...orkar inte leta efter något annat så blomma blir enklast!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)