• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

jag måste iaf ha nåt under klänningen, annars skaver låren och det är så obehagligt!

• Melisabeth

Haha.. jag borde bädda, plocka i ordning, käka lunch, duscha och göra mig i ordning samt koma iväg om jag skall hinna till stan och handla och grejs innan kl 16 när A slutar =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Lunch vore ju bra, men jag är verkligen inte sugen på någonting

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Skavande lår är skit =(

Ja jag vet inte heller vad som skall ätas.. varma koppen och macka är stående klassiker här när man inte vet vad =)

• MallaMojs

Ja, skavande lår är inte kul... Jag hade tänkt ha byxor under klänningen, men den var så lång ju.. Har fortfarande inte provat den ens, Magnus så att jaha, den där kan du ju ha sen ju...så jag tappade sugen

Näe, inte soppa Haha, nu är jag riktigt gnällig. Trodde pappa skulle ringa å vilja hitta på något, som han sa, men inte ens det verkar vilja sig. Kanske ska synda med köttbullar, pasta och ketchup

• Melisabeth

JA köttbullar och pasta är ju bra.. funkar ju ofta också som "nödproviant" =)
    Iaf här =)

• MallaMojs

Hihi...det är lite som korv å makaroner, som jag tycker är sååå gott, men inte så nyttigt så jag äter det bara när jag förtjänat det Haha! Nu är köttbullarna på G sen blir det blominköp!!

• Melisabeth

Jag förtjänar alltid mat

JA jag skall hoppa igenom duschen jag.... =)

• pucken

haha jag har tagit på mig min thailandoufit tänkte att det skulle göra studierna lättare. fattas bara en solarielampa!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)