• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Gravid, vem - jag? Sitter å bölar och tycker synd ommig själv - pappa ringde nyss, en timme senare ön han sa och berättade att han hellre åker motorcykel idag än hänga med mig

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • MallaMojs

Men jag kanske också hellre skulle åka motorcykel för första gången på säsongen än att hänga med min tjuriga dotter... Alltså han hade ju inte lovat eller så, men jag blir alltid sådär besviken, men jag brukar inte böla...

• Melisabeth

Ähh jag bölar jäm när jag är besviken... bara nu som man är gravid som man har något att skylla på ju =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Det värsta är ju att man inte kan ge sig ut själv å aktivera sig, känner mig helt handikappad när jag är beroende av sällskap, och blir så ledsen när jag inte får det... Magnus har ju tagit upp både innebandy och fotboll igen, på min inrådan, men jag saknar honom så... *suck*

• Melisabeth

Jag vet vad du menar.... jag aksnek kan, men jag vågar inte göra speciellt mkt själv beroende på hur jag mått tidigare, när jag nästan svimmat av ute.... Men känner mig skitlarvig....

Men det går väl förhoppningsvis över tillslut iaf

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

så nu har jag iaf registrerat 20 enkäter. bara inlämningen som ska bli klar *suck*

• Winnertaco

Hellooo!

Jag är trött, Johanna vägrar sova... Jag ska jobba inatt, jag får väl gå på koffeintabletter...

• MallaMojs

Är min mamma bäst eller vad?? Hon och hennes sambo A var just här med kanelbulle och en påse med kläder till bebbarna, foton i galleriet såklart Jaja, jag är inte alls lika deppig nu iaf

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)