• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Ingen aning faktiskt.. jag äter inte så där jättemkt, eller bara onyttigt.. men lägger på mig ändå....

Mellan v 28-37... så det är ju veckorna i 3 trim. som man går upp mest... men rekommenderas ju för enling ca 0,5 i veckan.. inte typ 1,5 tyvärr....

JAg komer sluta på över 20 upp om inget konstigt händer, eller hon kommer innan veckan är slut typ..... MEn inte så mkt att göra åt så... SÅ länge som hon mår bra får det bli hur som helst på den fronten för min del

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Mel...haha, men de veckorna har jag ju inte ens kommit till ju?!! Ojojoj

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Melisabeth

Malla - men man vet ju aldrig... jag gick ju upp väldigt lite och sakta i början.. så är väl "baksmällan" som kom =)

• MallaMojs

Mel...jag tycker inte jag gått upp så mycket heller, men det liksom smyger sig på - 10 kilo med twins känns ändå ok tycker jag...men det lääär ju bli 10 till

• Melisabeth

Nej det är ju inte mkt... och 20 med tvillingar är ju inte ngn katastrof heller ju så =)

Nej jag skiter helt enkelt i att tänka på sånt nu... kan inte göra nått vettigt åt det iaf - mer än att inte stoppa i mig precis allt jag ser typ..... =)

• pucken

guuud va jobbigt det var att jogga! fick skitont i bröstet och var tvungen att gå halva vägen

• Winnertaco

Jogga? Det är det absolut värsta jag vet, skulle aldrig gå med på att ens försöka

Jag slutade bry mig om vikten i v 35 ungefär, då fick det vara som det var. Sen efter bf så vräktre jag i mig det mesta, tänkte att nått "nöje" ska jag väl ha medans jag bara väntar i alla fall

Johanna 061223
  • pucken

jogga är rätt skönt, men imorgon ska jag kolla upp vad gymmet här kostar. friskis har flyttat alla pass till handen och jag kommer inte palla åka dit för att träna.

• MallaMojs

Haha, jag hatar också att jogga... Körde det som uppvärmning på gymmet när jag var som mest "fit"...men nää, inget för mig...

Jag äter ju inte så värst mycket mer onyttig om man jämför med innan...men lite mer godis och så blir det väl... Menmen, får ta tag i det sen och bara försöka hålla igen så gott det går nu!

Hur mycket gick ni upp, taco å puck?

• Winnertaco

Jag gick upp typ 18 kg tror jag, slutade ju väga mig på slutet... Vägrade väga in mig på förlossningen också

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)