• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

malla
    jag gick upp 15, tyckte det var för mycket men så är jag helt fixerad vid min vikt, vill som sagt inte bli så stor som jag var förut.

• MallaMojs

Haha, jag har helt missat att han har brillor på sig - snyggt!!

Nu kom M hem, säger att han ska se på fotboll...bara kommer hem å tar över Haha! Ska snart krypa ner i sängen å se på House dock

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • CaMi

Jag gick upp 12 kg enligt mvc men det blev nog kanske 15 totalt.... Nu väger jag faktiskt 6 kg mindre än innan jag blev gravid! *stolt* Måste bara sluta äta allt möjligt nu så det håller i sig.

Igår fick Alvar sin första tand!

• MallaMojs

Jaha...då kan jag bara skylla på att det är TVÅ därinne då

Har hört en massa som säger bra saker om gymmet i VH, men dteär nog ganska så dyrt tror jag! Annars så har du ju Golfhallen, som har mycket bra gym och pass (kört spinnig där) och det är ju nääära att gå eller cykla dit, billigare också!!

• MallaMojs

Mää, jag är ju värsta fettot ju Hmm, det var jag ju redan innan också så...*suckar hööögt*

• CaMi

Malla mojs: Jag väntade bara 1 liten plutt kille och vägde 102 kg när jag var på sista mvc kontrollen. Så då är jag oxå ett fetto!

• pucken

malla
    men jag åt i princip inget onyttigt alls, jag var jättenojig och jag blev jätteledsen för varje kilo jag gick upp. i efterhand önskar jag att jag njutit mer och faktiskt ätit allt jag ville ha! njut av din graviditet och bli inte som jag, det är mitt råd. överflödiga kilon kan man ta itu med efter förlossningen!

vi var inne och kollade priser på gymmet för nåt år sen, men jag minns inte vad han sa. golfhallen var också dyr, men jag kanske kan få svärmor att betala för hon behöver träningssällskap

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)