• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

och kan ni tänka er att svärmor börjat rensa källaren!? i'm in chock.

• MallaMojs

Taco...näe, ibland är tajming allt - hon ringde just när jag satt här som deppigast och frågade om jag ville bjuda på kaffe Hihi!

Jag ska försöka platta håret å fixa här, urj - tycker jag ser för jävlig ut just nu, och hon som har festen har jag inte träffat på närmare ett år - kul att väga tio kilo mer än sist

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • pucken

men malla, du är ju gravid! du kommer vara snyggast där ju det är du alltid.

• MallaMojs

pucken...va söt du är

• Winnertaco

Jag håller med pucken, du är snygg eftersom du är gravid, man är alltid snygg som gravid (Förutom jag då, som såg ut som en valross...)

• pucken

taco
    gjorde du säkert inte alls. bara som du säger! du var också snygg som gravid

• MallaMojs

Ja, ok - jag är snygg!!! Jag kan gå på fest - jag är snygg *a la Stig-Helmer*

Ska vi bara se när M kommer hem å berättar hur trött han är och göra/säga allt för att slippa gå på festen. Sådär som han nästan alltid gör!! *suck* Näe, ska inte ta ut något sånt i förväg...

• pucken

malla
    har ni sparat en kanelbulle till honom? om han får den innan han "gnäller" så kanske han glömmer att han inte vill gå

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)