• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

oj vi har ju varit ute superlänge!

• Fru Indosaurie

idag har vi varit i farten hela dagen jag har inte ens loggat in på fl förrän NU
    vi har bland annat varit ute och shoppat upp lite sparpengar Skrikandes
    W behövde en ny jacka bland annat.
    Hur söt kan man vara?

• pucken

åh en pop! söt hon är i den färgen också, tur att hon klär i rosa jag funderade på den rutiga skaljackan, men den var så dyr. köpte en grön på lindex istället =)

• Fru Indosaurie

vi letade ÖVERALLT efter en jacka till W, till slut köpte vi nån halvdan på lindex i Solna men det kändes inte alls bra, men vad gör man liksom? Så på vägen till bilen kom jag på att vi kunde gå in på po.p som hade öppet i 4 min till.
    Dom rosa jackorna är nersatta med 100 kr för dom kan tydligen ha fläckar av blått.
    Sen hade vi "handla för 300 och få 100 kr rabatt" så jackan kostade 295 ist för 495, klart godkänt för värsta superjackan.
    Det var en kille som sprang runt i den rutiga jackan när vi var där, så söt!

Vi tänkte köpa en rosa fleecejacka på po.p i vällingby först men årets rosa var absolut inte fin ju och den bruna kändes som lite fel brun.

• pucken

ah 295 var ju inte farligt alls, kostade agges jacka. eller ja, de hade också 100 i rabatt om man handlade för 300. menj ag gillar verkligen den rutiga, hoppas att den reas ut sen kan jag köpa en till hösten kanske.

alltså, jag tänkte visa agge krypförsök men micke la över fel filmer från kameran. har en på texas dock =)

• Melisabeth

Nu är vi mätta... =)

Vig är hon också den goda Wilma =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

Det där är ingenting mot vad hon kan!
    ALLA säger att hon är så himla vig, alla mammor som är här på fika, alla mammor på babysim, jaa. alla mammor helt enkelt

puck
    få se på texas!

• Melisabeth

Jo ungar brukar ju vara rätt böjliga =)
    Men även om det bara är en försmak så ser man ju att hon inte är stel direkt =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

just ja! Vi var på 3 st loppisar idag, här på skvadronsbacken, på den ena gjorde vi ett fynd, 17 st pixiböcker för 17 kr
    I en är det helt sjuka ramsor! så här går en:

Storgatan åtta
    tre trappor upp
    dörren till vänster
    sparkas upp.
    Ut kommer kärringen
    och spottar och svär
    - sen kommer hitler
    med laddat gevär.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)