• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

pucken...är du synsk? Haha, en kanelbulle ligger här å väntar på honom... Det värsta är ju att jag alltid ska tänka hur jag ska hantera honom, vad jag kan och inte kan säga, så han inte ska bli koko... Men, om de vunnit matchen så är han nog glad iaf, och dricka öl får han ju aldrig göra numera så...

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Malla - tänk vad bra det är med tvåpack till tvillingar.... två i samma stil, men olika =)
    Kom på det när jag såg bilderna =)

Nu har jag ont i ryggen, efter att ha gått och stått lite för mkt =/

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

nä tjejer, jag måste köpa en godispåse. den här kursen kommer att driva mig till vansinne. och göra mig tjock!

• MallaMojs

Mel...ja, man vill hela tiden köpa två, men jag vill absolut inte ha två likadana av allt... Och ja, ibland finns det ju samma modell men olika färg eller mönster, perfekt!!

pucken...men idag är det ju lördag, då får man äta godis ju.

M kom just hem, gnäller som fan över hur trött han är och ligger nu på sängen...hmm, dåliga vibbar

• pucken

hrm jag har haft lördag 2 dagar redan =) men jag har varit ute och gått också. får se, micke ville ut på promenad och jag kanske lyckas bli lite gladare =)

• Melisabeth

Nä två lika verkar onödigt =)

Ja men idag är det ju verkligen lördag ju.. så då SKA man äta godis

• pucken

mel
    haha det är de andra två dagarna som är felsteg, inte idag?

• Melisabeth

exakt, du har fattat =)

Man skall ju återgå till sina vanliga rutiner så fort som möjligt om man gör felsteg.. och vanliga rutinen är ju godis på lördagar
    Solklart =)

• pucken

det där resonemanget köper jag! å andra sidan är jag inte svår att övertala

nu ska vi ut på promenix! vi ses!

• MallaMojs

Haha Bra resonemang, Mel

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)