• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

NÄ inte det minsta =)

Ella roar sig med att sparka på mitt revben och ha hicka samtidigt =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

hmm ella har det inte lätt. och hon har inte ens sett världens ljus än! stackars tös.

• Melisabeth

Haha.. ja det är nog jättesynd om henne =)
    Mamma klämmer henne eftersom jag inte kan sitta bakåtlutad för då svimmar jag.. och pappa petar på henne dagligen för att han tycker det är så roligt när hon petar tillbaka..... Kommer inte bli lätt för henne =)

Och Anders och hans kompis sitter och spelar tv-spel.. och jag funderar på om jag skall äta dessert eller sova =)

• pucken

ät en dessert, det är lika bra. så du klarar dig hela natten =) jag har precis ätit godis och faktiskt ställt mer än hälften i skafferiet. ska försöka att inte äta tills jag vill spy

• Melisabeth

JA det är sant... är bäst, så jag inte svimmar av hunger =)

• pucken

mm och du kan få ett äpple av mig om du. jag har ett kvar =) sitter och smaskar på ett nu! älskar äpplen =)

• Fru Indosaurie

Mel
    än har inte du åkt dit iaf, du är svårflirtad

jag petade aldrig på W i magen, stackars barn, hon hade det nog hårt nog ändå.

• pucken

jag kom inte åt att peta på agge, han låg för långt in den lille rackaren!

• Melisabeth

Japps jag är stenhård.. eller skitsnål, välj själv

De verkar faktiskt ha utbyte av det både A och Ella... de samarbetar bra, härmar varandra och liknande =)
    Man behöver ju inte peta speciellt hårt, räcker att llägga handen på magen så känner man när hon drar händer eller fötter eller knän eller nått efter magen =)

Åhh ett grönt syrligt äpple... mums vad sugen jag blev nu då =)

Nu skall jag gå och lägga mig, har åtit dessert.... Men jag tar med mig datorn, så jag blir kvar ett tag till iaf =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)