• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

jag har tröttnat på sura äpplen, jag köper bara fujiäpplen nu. de är bäst! såna och nashipäron, mmmm.

• Allies

Hej, här har ni en som håller på att längta ihjäl sig efter barn...

• Fru Indosaurie

jag tycker synd nog om ett barn som ligger upp och ner i ett kolsvart "rum" och knappt kan röra sig, tänk sen att inte få vara ifred utan puttad på Gråter

jag vill ha glass.

• pucken

välkommen allies!

fru, har du kollat tröjan? *tjatmonster*

• Allies

Tack pucken!
    Det verkar som de flesta här är med barn? Stort Grattis till alla er *avis*

• Fru Indosaurie

jag smakade en ASGOD gorgonzola igår på ica, jag gillar INTE gorgonzola annars men den där var asgod.
    Åh tänk kex, ost, päron och vindruvor.. Hemlis

• pucken

fru
    hur stor flyplanströjan är i m. kan micke ha en utan drunkna?

allies
    nu ska vi se, det är ett gäng som väntar barn, bla melisabeth. så har vi kickan, men hon är inte här just nu. sen är vi ett större gäng som har fått våra, tex jag och fru indo.
    försöker ni bli med barn?

• Melisabeth

Just i detta nu är det bara jag som väntar av oss.. men vi är väl nga väntande annars på dagarna =)

Jag tycker nog synd om ungen som skall komma ut också.. verkar trångt och kallt och dant....

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)