• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Allies

pucken - Tack för infon
    Nej, tyvärr. Jag har velat ha barn i ett x antal år, sambon vill vänta. Vi hade bestämt att försöka u till sommaren men han har ändrat sig igen Han läser 1 . a året av 5,5 på psykologprogrammet och har nu kommit fram till att han vill vänta tills dess och helst ha jobb också Ledsen

• pucken

allies
    sån var min kille också, han ville absolut plugga färdigt först. sen trodde vi att jag var gravid och han blev så besviken när jag inte var det, så han ändrade sig =) vi började försöka snart efter det, och nu fyller vår son snart ett!

• Melisabeth

Tänk att besvikelser verkar öpnna många killars ögon för vad de vill =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

så nu sitter micke och funderar på om han ska ha en *suck* karlar!

mel
    ah du, jag är iaf glad att han fattade rätt bslut tänk om jag fortfarande väntat!

• Allies

pucken - Det känns ju skönt att höra, kanske det finns lite hopp iaf, just nu känns allt bara så oerhört jobbigt. Att längta så fruktansvärt efter något man inte kan få

Det konstiga är att vi har kört med avbrytet nu i nästan två år, utan att det varit nära att hända något. Fundersam

Jobbade du eller pluggade när ni skaffade barn?

• Melisabeth

JA det hade inte varit roligt =)
    Hade A fått bestämma helt själv hade det hänt något typ nu... Han var helt inställd på att det skulle ta iaf de genomsnittliga 7 månaderna eller vad det är att få till det.... tji fick han.. eller nått =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

puck
    men vilken gam han är! Förvånad
    eller hur var det nu?
    Men hade agge en flygplanströja? *senil så det räcker*

• pucken

allies
    vi pluggade båda två, och pluggar fortfarande. jag har lyckats ta alla poäng trots graviditet och föräldraskap *stolt*
    om ni kör avbrutet och du skulle bli gravid, hur ställer sig din kille till det?

fru
    haha ja, gam är vad han är! agge har ingen sån tröja så isf beställer vi en till varje herre. så fort du-vet-vem har bestämt sig.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)