• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Pucken - Japps det fick jag.. tusen tack, tuff värre ju =)
    Tygerna du visade var ju fina... vill ha =)

Köpt klänning till syrrans bröllop idag... smart värre att shoppa sånt när man är tjockare än tjock, men var avskuren och massa tyg som kan dölja en degig hängig mage sedan... Och skulle man rasa i vikt mot förmodas så finns ju ens gamla kläder, eller chans att köpa nytt =)
    Ock klänningen passar nu också utan problem.. bara att den blir lite kortare framtill, men gott om plats för magen... tack för dagens mode =)

Varit på stan och köpsentret sedan kl 2 idag och gått runt, så nu är jag trött i fötter, rygg, ben, mage och huvud.. hela alltet med andra ord.. Man jag har fått lite gjort iaf =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

tjolahopp!
    Hängde med mamma och pappa till frissan för att höra om hon kunde ta lite på luggen som var way to long. När hon var färdig pillade jag lite i nacken och vips var hon där och klippte Det slutade med att hon putsade lite uppe på huvudet oxå när jag började prata om att jag borde boka tid när jag fått pengar för att håret är för långt 450 betalade pappa för mig, mamma och sig själv

• letw83

mel
    jo det kan man säga=)

inget tecken på att ella vill ut efter din hårda dag?

• Melisabeth

letw - nä inte ett dugg =(
    Fick förslaget av mitt ex att satsa på sex =) Men underlättar ju att gubben är hemma isf =)

• letw83

mel
    jo det kan man ju lugnt säga. varför föreslog ditt ex det?

• Melisabeth

Han tycker att hon skall komma ut.. han är nyfiken på hur hon ser ut =)

Han fick ju sin son för 3 veckor sedan.... 20 dagar sent... De hade tid för igångsättning på måndagen, men han kom på söndagen, och han trodde det kunde ha samband med lördagens färdknäpp, så han rekommenderade det =)

Alltså - vi är väldigt goda vänner ju.. annars hade det varit ett skumt förslag

• Melisabeth

Och han menade att om inte annars så kan man ju glädja sin gubbe =)

• letw83

jovars. men frågan är ju om det verkligen funkar. sen kanske man inte är så sugen på sex när man är sådär stor?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)