• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Nej jag kan då inte påstå att jag har någon lust..... Känner mig som en valross som har ont överallt... kan ju knappt vända mig om i sängen på natten, så det är ju inte så att man känner sig sexigast i världen liksom =)

Nej om det funkar eller inte får man nog aldrig svar på.. sägs ju finnas vissa vinster med det.. men det funkar ju absolut inte om kroppen inte är reda i övriga avseenden, så det är nog mest önskedömmar =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Ekrlsn

inte ens jag känner mig sexig... vill mest spy när man känner lukten av svett och sånt =(

• letw83

på tal om lust, läste någonstans att p-pillrena jag äter ger minskad sexlust. Sa till C att jag aldrig ska sluta med dom. Har ju nog mkt sexlust nu, håller ju på bli galen när vi inte ses så ofta

Men jag kan förstå att man nog inte känner sig så sexig när man är i det där stadiet, fast det finns ju å andra sidan dom som tänder på gravida kvinnor
    Men jag skulle nog tycka att magen var för mkt i vägen i det där stadiet för att det ska vara bekvämt. Särskilt om man har ont ovanpå det....

• Melisabeth

Jo magen är ivägen för typ allt.. oavsett om det är sex eller annat tyvärr.
    Ja inte verkar Anders direkt avtänd av att man är som en valross... JAg är förundrad, men en karl är väl en karl

Haha.. ja en del klagar ju på att sexlusten försvinner med piller, och andra tycker det är bra.. som du =)

Jag minns faktiskt inte vad dem gjorde med min lust.. är så dödens länge sedan jag åt, så jag minns inte ett skit, förutom att mensvärken blev lite mer uthärdlig tack och lov

• letw83

jo, karlar är ju som dom vart=)

jag vet inte om dom påverkar lusten för mig. jag vet bara att jag har nog med lust nu och att den gärna får stanna på den här nivån. en gång per dag är nog för mig

• letw83

absolut inte!

Förresten har kläderna kommit till TinaZ. Du kan ju inboxa henne och höra dig för om när du ska hämta dem och så.

• Melisabeth

JA det skall jag göra då´.. spännande =)

Ska iväg och hämta A nu.. be back later =)

• MallaMojs

Tjolahopp... Blää, har ätit lite godis och nu mår jag illa Är lite nervös för morgondagens läkarbesök också

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

Kommer gå bra Malla =)

Fasiken vad trött jag blev nu.. skall nog gå och lägga mig.. A skall upp tidigt imorgon för möte, och jag skall till BM på förmiddagen, så man kan inte sova så länge heller..

Hörs imorgon =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)