• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

jag vet inte riktigt, allt jag vet är att dte är ett deltidsjobb. och får han det så ska han både plugga och jobba *suck* känns som att allt bara går ut över mig. som det är nu har jag en dag i veckan till mina studier, resten tar han. ska han jobba också försvinner väl min enda dag

• pucken

är du pollenallergiker också? jobbigt

• pucken

mel
    ja, plus att jag då måste sommarjobba även om han får jobbet. aldrig i livet att vi överlever på ett deltidsjobb och lägsta fp. jag har ingen aning om hur han ska få det här att gå ihop, det är liksom kö till dagis också. var ska agge vara när micke jobbar?

• MallaMojs

Jaha, den nya läkaren sa bara "Ja, ok - du vill bli sjukskriven! Det ska vi fixa!" Så nu måste jag väl åka till skolan imorrn, med en kopia av intyget och hämta grejjer och så Jobbigt!!

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • pucken

malla
    jobbigt, men väääldigt skönt synd att dina elever inte har kvar dig terminen ut dock.

• Melisabeth

MAlla - men gud så bra att det gick så "enkelt" nu då =)

Pucken.. nä det låter ju inte riktigt eftertänkt

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

Skönt malla!

Puck
    jaa. det är jag. Kommer du inte ihåg förra sommaren? jag kunde inte gå ut alls och sen tog det nästan 14 dagar innan jag fick träffa en läkare som skrev ut medicin för 700 kr.
    Nu har jag iaf tabletter kvar, borde ringa och höra om jag kan få en spruta, så HÄR trött kan jag inte vara resten av sommaren..

• MallaMojs

Ja, det känns skönt - nästa orosmoment är FK och om de ska godkänna eller ej Men läkaren sa att han trodde han "knäckt koden" trits en ettrig chef på kontoret här i Haninge...

Tvillingtjejjer **vecka 27**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)