• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Malla
    Ja, jag försov mig, men när jag kikade in i tråden hade tre stycken ändrat sig på morgonen, och då orkade jag inte stressa dit. Som det känns så skulle jag lika gärna ha kunnat bgi ensam, känns inte värt att släpa mig ner på stan för att konstatera att det bara var jag som kom

Jaha, nu är Andreas sur på mig för att jag inte vill äta pannkaka hemma hos hans föräldrar ikväll

Babysugen
    Jag vet att det är jättejobbigt när man vill själv och karlsloken inte vill, men kanske har han en poäng? Han kanske inte vill vända på varje krona, det ÄR jobbigt att ha dålig ekonomi... Du kan inte jobba nått år nu på en gång då, och sen läsa klart efter barn nr 2?

Johanna 061223
  • MallaMojs

Taco...ok Jag retas mest

Åhh, säg till Andreas att jag gääärna åker med på pannkaksmiddag ikväll Är så jobbigt att göra tycker jag, men såå gott. Kanske ska fixa till mig själv nu, eftersommin lunchdejt inte vill dyka upp

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Winnertaco

Malla
    Gott är det, men ska jag gå ner i vikt kan jag inte äta korvstroganoff med riktig cream fraiche ena dagen och pannkaka nästa dag, då måste man liksom äta liiiite nyttigare än så!

Johanna 061223
  • MallaMojs

Taco...hur menar du då?

Urk, jag har en massa att gå ner sen, men jag får ta det sen!! Snart kommer syrran och vi ska äta lunch, blir kanske en nyttig sallad

• Babysugen

Winnertaco>> Jag har sökt mycket jobb men inte fått något förrän nästa höst... Det e lite knepigt att förklara...
    Men ja visst, Ica kan jag säkert få jobba lite extra på, men vet inte om jag kan få heltid där.. Det hade i så fall varit det bästa.

• pucken

åhh vet ni vad jag är sugen på? vörtbröd, med smör och ost! haha jag har med grav.symtom som ogravid än som gravid

• Winnertaco

babysugen
    Ja, problemet med de jobb som är "lätta" att få (inget jobb är väl lätt att få i dagens läge, men du fattar hur jag menar...) är väl att man sällan får heltid på en gång. Stackare, det är jättejobbigt när man vill, men en massa saker sätter käppar i hjulen för en!

Malla
    Jag menar att jag tyvärr inte kommit på den diet bestående av fett och socker som man går ner i vikt av

Johanna 061223
  • MallaMojs

Taco...när du kommer på den så vill jag veta!!!

Jag ska tydligen skicka intyget till FK - ska jag skicka till lokala kontoret eller inläsningscentralen??? Ahh....

• Babysugen

winnertaco>> Jag ringde upp Ica, och de ville att jag skulle komma in med en skriftlig ansökan i eftermiddag. Kanske inte leder till heltid, men kanske ett extrajobb, så jag kan tjäna lite extra pengar vid sidan av plugget.

• MallaMojs

Babysugen...tjohooo - det är ett superbra extrajobb om inte annat ju

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)