• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Babysugen

MallaMojs: Ja verkligen. Har jobbat på Ica mycket innan, så det är till min fördel.

• Winnertaco

Malla
    Jag skulle tro att du kan posta det i fk's brevlåda, det brukar finnas en utanför varje kontor!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Babysugen
    Ja, du ser Min erfarenhet är att om man är villig att jobba heltid så kan man ofta få heltid genom att ta lite extrapass och ställa upp lite

Johanna 061223
  • Kickan 84

Helllooooo tjejer!

Jag är helnervig inför ultraljudet nästa vecka, herregud! Inatt drömde jag att M inte dök upp när vi skulle dit, att läkaren som gjorde UL:et inte sa nåt om bebis mådde bra utan enbart könet, hallå? Och inga bilder fick jag heller. Hur sjuk i skallen är man?

Urk, kan inte släppa tankarna på att något kanske är fel... när ska man slappna av?

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Babysugen

Winnertaco: Ja det har du rätt i. Jag är som sagt villig att jobba heltid! Jag ska göra mig i ordning, gå ner och kopiera mitt arbetsintyg från förra Ica, och sedan får det bära eller brista... Antingen får jag jobb, eller inte...

• Winnertaco

Kickan
    I slutet av graviditeten drömde jag att bm kom och sa att de kikat lite närmare på vårt rutinul och upptäckt att barnet inte lever. Jag försökte förklara för dem att jag kände hur bebisen sparkade hela tiden, men ingen lyssnade. Man drömmer så mycket konstigt när man är gravid!

Johanna 061223
  • Kickan 84

Taco: Shit vilken dröm!

• MallaMojs

Kickan...som svar på din fråga: Njä, man slutar aldrig att oroa sig, ibland lite mindre dock men aldrig helt...eller inte hittills iaf Härligt va?!!

Jag har ju dödsdrömmar just nu, att folk i min närhet (de som finns eller påhittade ) dör *suck*

Jag är iaf nervös som f*n inför tillväxt-UL på torsdag...

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Kickan 84

Malla: Fy tusan!

Är det normalt att magen ändrar form helt VIPS bara?

• Melisabeth

Gud vad jag är less.... Min Bm är inte ens trevlig längre. hon är bara jobbig...
    Och nog fan var SF 2 cm mindre idag än förra veckan (med annan mätare) men hon beklagade sig såååå himla mkt att den andra måste ha mätt så jävla galet - den andra har ju minst 10 år mer erfarenhet, så hon borde ju faktsikt veta. och verkar mäta på vettigare sätt...

Jag har tillslut kommit på min BMs "knep" för hur hon mäter, och helt absurt fånigt sätt är det... Oavsett vem som har "rätt" så mäter hon på ett mycket lustigt sätt som knappast kan kalas för tillfärlitligt.

Idag blev jag sååå frustrerad på henne att jag tillslut bara var tvungen att gå därifrån... Så fick A ta resten =/

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)