• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

det är asdrygt att fixa håret varje dag. Pust.
    Nu har jag inte så kort längre dock tack och lov, vi satsar på längd nu, kort spret är ute nu Räcka ut tungan
    skulle ALDRIG orka om jag fick lov att hålla på med plattång och skit.

• pucken

tänk va mycket lättare allt skulle vara om man var lyxhustru. man kunde gå runt i snygga kläder, med sin lyxiga vagn och bara göra en massa kul saker *drömmer* som att dra på skansen varje dag, bara för att det är så fint. och för att surikaterna är så söta

mel
    du skulle sett mitt hår när jag var yngre! i vått tillstånd räckte det till midjan, när det var torrt var det axellånga korksruvslockar. men jag var bra söt!

• pucken

fru
    säg inte så! nu kommer jag säkert att banga igen, jag vill inte vara ute

• Melisabeth

Pucken - är du väl fortfarande

Men jag vet vad du menar.. jag har inte haft fullt så långt hår, men guldglänsande korkskuvar.. så man såg ut som en sådan där barockdocka..... Sen blev man gammal och ful i huvudet =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

puck
    hon menar så kort spret som mitt. och jag är alltid efter modet så det tänker jag fortsätta med

• pucken

mel
    *rodnar* inte riktigt lika söt som när jag var liten. pappas arbetskamrat sa alltid att han skulle gifta sig med mig så fort jag blev arton jag sa att jag inte vill gifta mig med en gammal gubbe, han skulle ju vara 35! haha, fast det är klart, han har tydligen ett väldigt välbetalt jobb så man kanske skulle gift sig ändå

• pucken

letw
    mäh, nu är jag helt vilsen i mitt beslut! malla får följa med mig och se till att lockarna ryker.

• MallaMojs

pucken...ja, du kan ju mjukstarta lite Jag följer med som stöd

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • letw83

puck
    jajamän=) jag tror det kommer bli jättebra

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)