• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Mel...bry dig inte om hennes mätningar, eller SF alls - det är ju värsta skitmåttet egentligen ju!! Huvudsaken är att mamma och Ella mår bra

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

Enligt henne så ligger det på 35.. så det är ju normalt. ingen märkligt åt något håll....
    Men det känns ju som en väldigt opålitlit metod liksom... beror ju isf helt på hur hårt hon trycker ner, magens egen form osv.... så blir väldigt "osäkra" variabler känns det som

Eget rum, vad spännande... betyder ju att hon börjar bli "stor" =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Ja, exakt, sf-mått är egentligen inte så mycket att bry sig i, det kan blir lite hur som helst beroende på hur bebben i magen ligger, vem som mäter osv!

Jag skjutsade Andreas ut till hans föräldrar och på vägen dit sa jag att det kaske itne är så jättebra att J varenda kväll somnar där ute, blir väckt när vi ska hem och sen är vaken en timme. Hon blir skitgrinig på dagarna, antagligen pga att hon inte sover i ett svep på nätterna, och kanske är det därför hon vaknar på nätterna även när vi är hemma hela tiden. Och så blev vi osams om det... Jag orkar fasen inte med att vara trött jämt, jag måste få sova!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jo, jag skulle ju ha åkt och tränat när jag skjutsat dit honom, men jag orkade bara inte åkte, hem istället. Funderar på att ta mig en sovstund nu när jag är helt ensam, så kanske jag är på bättre humör sen!

Johanna 061223
  • MallaMojs

Taco...ujuj, låter absolut som om att du ska ta en sovstund Låter elakt kanske, men det är härligt att höra att det inte bara är jag å M som bråkar

• pucken

malla
    ni är absolut inte ensamma om att bråka. micke och jag bråkar rätt ofta, om struntsaker. jag har dock insett att felet ligger hos mig och inte honom. skolan tar död på mig, varje tisdag blir jag helt uppgiven inför onsdagslektionen sen går allt ut över micke och aggs.

• Melisabeth

Malla - nädå, ni är inte ensamma vi har tvister här också.. oftast inte värre än tvister, men förekommer betydligt värre saker här med tyvärr...
    Och förstår hur du menar med att det är skönt att man inte är ensam =)

Nä SF är egentligen orelevant, helt sant.... blev väl bara en extra sak att irritera sig på idag eftersom jag blev så less på henne - så var väl därför som det "blev viktigt" eller vad man skall säga.... Liten blir stor somman säger i andra sammanhang =)

• MallaMojs

Vad skööönt att höra att det inte bara är vi... Men jag måste säga att det mest är M som bråkar här och jag som "råkar" trycka på hans knappar eller vad man ska säga...men det blir liiite bättre för varje vecka

Urk, jag mår illa

• Melisabeth

Haha, jag tror vi är lika duktiga på att trycka på varandras knappar här... men kanske beror på att vi är stressade som tusan båda två... på lite olika och lite samma sätt... då blir det ju lätt så.... Och mina ormoner gör väl inte saken bättre direkt

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)