• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • letw83

puck
    det tror jag absolut du skulle göra=)

• pucken

letw
    undrar om jag ska komma till skott den här gången. har bangat rätt många gånger nu, men håret måste fixas innan agges kalas. mesig jag är egentligen

• Melisabeth

Haha... nej men det är ju inte så himla enkelt att klippa sig om man är van vid längre.. jag sörjer varje gång jag måste klippa mig.. vill ju ha långt, men det blir ju bara långt när det är skitslitet =(

Jaaa lille gubben fyller år.. är ju jättesnart ju =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

ja, jag har aldrig har kortare än axellångt. jag har ju lite lockigt hår och måste sköta frisyren om jag ska klippa det kortare. men det skulle inte sitta fel att se snygg ut så det kan vara värt besväret

det är helt sjukt att han fyller ett om knappt två veckor! tiden går alldeles för fort och jag hänger inte med. min stora lilla kille, snart har han väl fru och barn också.

• MallaMojs

Det var en jättefin frisyr ju, och det känns ju inte så kort när man klipper upp sådär... Jag måste också klippa mig

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • letw83

puck
    jag drog mig jättelänge för att klippa mig kort. hade strax nedanför axlarna i högstadiet och klippte det ganska kort i gymnasiet, och på senare år har jag haft rätt kort hela tiden. tycker det är jätteskönt, men jag är ingen som gillar att pyssla med håret. jag drar lite gele genom det och är det klart!

• pucken

malla
    gör det innan tjejerna kommer. jag har inte pallat ta itu med mitt hår sen jag klippte det sist, och det var några veckor innan agge föddes.

• Melisabeth

Jag förstår vad du menar.. själv har jag ju "afrokrull" typ, så jo det måste skötas om för att se vettigt ut....
    Och ju pga jäkla lockarna som håret dessutom blir extra kort.... När det är slitet och risigt så lockar det sig ju inte lika mkt.... Hon klippte ju typ 1 dm sist.. men håret blev ca 2 dm kortare eftersom det nu lockar upp sig istället....

Aldrig är man nöjd =)

Får hoppas han väntar några år med fru och barn iaf =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)