• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

var den vadderad? såg inte jag =) inte för att jag kollade direkt. tycker färgerna är helläckra!

• Fru Indosaurie

hihi nä kanske inte vadderad, men jag tycker att alla vagnar har så himla mkt tyg, stort och bulligt bara. inte vadderat kanske, haha.

• pucken

så hade de en skitsnygg uj för 3995 idag. synd att de ska vara kassa i handtaget bara.

• Fru Indosaurie

Det var väl längesen UJ hade kassa handtag? Dom har väl bytt ut alla?

Annars kan ju svärmor köpa en bugga åt er! *tycka*

• pucken

vadderad, då tänker jag mig värsta duntäcket eller nåt hur som helst ska vi köpa en smidgare vagn framåt hösten. hittar kanske nåt annat istället/troligtvis. men jag vill ha fäääärg! och det hade de här.

• pucken

det kanske de har? jag vet inte, vet bara att de var kassa innan och sen har jag inte direkt brytt mig om att hålla mig uppdaterad. en bugga skulle vara schysst, men det lär kärringen inte gå med på. kunde ju använta emmaljungapengarna till en isf. fast det är klart, agge fyller ju år snart

• Fru Indosaurie

Men om man har en bugga kan man variera sig med olika färger varje dag! Räcka ut tungan

Slipper man köpa ny vagn hela tiden.

• pucken

det är faktiskt ett jävla skit att micke inte upptäckte det bra med den vagnen förrän han vägrade köpa ny vagn!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)