• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • letw83

okej. några timmars nattvak senare är man rätt trött. 1 timme to go, sen ska pappa upp, så då tar han över

Aja, rejäl träning inför livet med barn. Nattvak med konstant gnäll förutom en halvtimme när han sov.

• pucken

så, nu har jag skickat ett gnällmail till subban som ville ha en björnfilt men inte var lika pigg på att betala. skulle fått pengarna den 27 maj, men jag har inte hört något från henne alls. nu har hon till tisdag på sig sen säljer jag den till nån annan, eller ger bort den, jag har fan lessnat på kärringen.

• Winnertaco

Jag trodde att du redan hade gett henne filten och inte fått några pengar, var förvånad över att du inte var argare än vad du var

Idag blir vi av med Jaxon två veckor, skööööönt

• pucken

nä, jag litar inte på nån jag inte känner. haha, även om hon betalar så kan jag inte garantera att leveransen är snabb

• Melisabeth

Pucken - varför vill hon inte betala då?
    Alltså om man beställt nått så betalar man väl - för jag antar att ni hade kommit överens om priset =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)