• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Fru - hur är det, kutar Wilma runt dagarna i ända numer eller? =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Winnertaco

Nä, nu börjar till och med jag lacka ur på fk. Handläggaren som sköter Andreas ärenden är på semester, och då låter de bara allt ligga. Han får skylla sig själv som inte skickade in begäran innan juni för dagar i juni. Tänk om man inte vet hur man ska jobba då, hur ska man då kunna skicka in i förväg?! Jisses...

• Fru Indosaurie
    Melisabeth skrev 2007-06-27 12:48:08 följande:
    Fru - hur är det, kutar Wilma runt dagarna i ända numer eller? =)
    Nja kanske inte kutar, mest staplar
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • nica83

Har lagt upp en nytagen bild på lilla magen i mitt galleri, ser det ut som den vuxit lite iaf??  Fundersam

• letw83

småtokig
    beror på vad du ska sy? syr man mer än fålla gardiner då och då, eller lägga upp ett par jeans bör man nog inte investera i en sådan.

• Melisabeth

Morrn - eller förmiddag kanske =)

Idag eller imorgon skall vi ut på stan och leta kläder - till systerdotter.. Skitkul eftersom jag gått och sneglat och velat köpa, men inte vetat om hon behöver.. men det gör hon visst - så jag skall roa mig kungligt =)
    (Brukar alltid köpa kläder i födelsedagspresent)

Vad händer runt om landet - jobbar alla ihjäl sig eller? =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Småtokig

Mel
    Här är det hyffsat lugnt.. Försöker bestämma mig för om jag ska köpa symaskinen jag föll för igår eller om jag ska vänta tills jag hittar någon annan men då hamnar jag i en helt annan prisklass Vill så gärna ha en maskin med dator i.. Han hade ett pris på 3900 just nu och ordinarie priset var 5500 ungefär..

Sedan har jag kommit på att jag nog inte mår så jättebra som jag vill få alla att tro tyvärr.. känner mig mest ledsen och ivägen hela tiden, och inte är det bättre de dagar då Albin bara gnäller och inte vill somna..

Hur är det med er?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)