• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

Så nu är pengarna överflyttade och mamma skulle åka och köpa den.. Så ikväll är jag ägare av en symaskin.. men jag får den först nästa helg

• Melisabeth

taco - attans att inte ha fördelar av jobbet

JAg funderar fortfarande på var Anders jävla skatt är....

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Winnertaco

Det är ju lite märkligt att man 30 dagar innan ska kunna försäkra på heder och samvete att man inte kommer att jobba...

puck
    haha... fast min erfarenhet är att kilar mycket oftare är lata än tjejer, nästan alla ess hos oss är tjejer!

• nica83

Argh!  Vilka jagare! Betalade en tidningsprenumeration den 25:e som skulle vara betald den 26:e, idag får jag en påminnelse! Helt sjuka är de, det är väl inte mitt fel om pengarna inte förs över innan? Man vill ju få lön först liksom.... Som tur var ingen påminnelseavgift eller dylikt...

• nica83

Taco Förvånad, CSN är ju knäppa... usch att man ska dras med dem ett bra tag framöver!

• galnevale

Hej
    hittade precis den här tråden! har inte varit med här på familjeliv så länge. jo jag är en 81:a som fick mitt första barn 7/12 2006.
    Det är ju väääldigt många inlägg här i tråden så jag tror inte jag läser alla... tar ju lite tid.

• nica83

hej och välkommen galnevale... ja många inlägg är det, svårt att hänga med ibland!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)