• white cheese

För oss läkarstudenter/läkare 2

För oss som pluggar till läkare, är läkare, har varit läkare, eller på annat sätt känner att de hör hemma i tråden...

Gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-70/m15840354.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-13 23:46:12:
    Den här tråden är för oss /blivande/ läkare, för diskussioner sinsemellan.
    Ni som "bara" har medicinska frågor, starta en ny tråd i ett relevant forum, tack.
    *låter otrevlig men är egentligen rätt trevlig*

• Svar på tråden För oss läkarstudenter/läkare 2
  • Kalinka

Åh denna filmjölk. Varför behöver man FASS? Skulle kunna byta namn till ARLA, och vara en sida!

Följer förresten fortfarande slaviskt den fina tråden Separera pga katt, med AT-läkaren/kattavgudaren. FL:s bästa tråd!

• Jalapeno

absoluts fls bästa såpa! At-doktorn har gjort ett kap i den kvinnan! katten är väl itne ett motsvarande kap

• KickStart

Ond katt?
    Det har jag missat

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Kalinka

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m19849504.html

Här är tråden, och om du går tillbaka i den här tråden så har jag plockat ut några godbitar.

Jag gillar den senaste vändningen med fyrhjulingarna förresten

Har fått mitt jourschema för i sommar förresten, och det ser mörkt ut. Jag kommer att ha 24-timmarsjourer. Jag antar att det handlar om beredskap i hemmet på natten, men hur slut är man inte efter ett sånt pass ändå? I nuläget vet jag inte om jag hoppas att jag blir på smällen eller inte innan sommaren. Känns lagom lockande att släpa sig igenom såna jourer när man är nygravid.

Har man vanlig arbetsdag dagen efter ett sånt pass förresten?

• Kalinka

Den rätta frågan borde väl vara "Om man under AT köper fyrhjulingar, vad köper man då som distriktsläkare? En Finlandsfärja?"

• KickStart

Whitecheese:

Du tar välan anteckningar nu
    Det är viktigt att komma ihåg att urinröret kan sitta i princip lite över allt *S*

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
Svar på tråden För oss läkarstudenter/läkare 2