• white cheese

För oss läkarstudenter/läkare 2

För oss som pluggar till läkare, är läkare, har varit läkare, eller på annat sätt känner att de hör hemma i tråden...

Gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-70/m15840354.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-13 23:46:12:
    Den här tråden är för oss /blivande/ läkare, för diskussioner sinsemellan.
    Ni som "bara" har medicinska frågor, starta en ny tråd i ett relevant forum, tack.
    *låter otrevlig men är egentligen rätt trevlig*

• Svar på tråden För oss läkarstudenter/läkare 2
  • white cheese

Men hallå där... vad hände? *överväldigad av mängden läkare el dyl som plötsligt dröste in*
    Tja, välkomna hit i alla fall! Vill ni dela med er av tråden om förde er hit? *nyfiken*

• Suzie70

Ursäkta att vi stör såhär i er tråd.
    Och Birgitta, inte ens dina avancerade polisiära insatser kan ändra min uppfattning. Återgå till cancertråden och stötta stackars TS men låt mig vara i fred, jag har inget med dig att göra.
    Deez, jag ska till affären och till min häst, återkommer sedan.

• Auris

Deez, Sussie, Sweetgirl, Birgitta: Välkomna hit! Det här är en bra tråd för oss läkare/läkarstuderande att hålla kontakt med varandra.

• sweetiegirl 77

Tycker ni att vi stör här som kommer från andra tråden?

• Kalinka

Också förvånad. Fast jag tror att jag vet vilken tråd det gäller. Har sett en tråd som jag funderade lite över. Men vill inte säga vilken, då det ju faktiskt är förbjudet att spekulera om det är sant eller inte.

Alla som är läkare eller läser till läkare är ju välkomna.

• deez

Så vad är det för några som hänger här då? En blandning av studenter/AT/ST eller? Jag orkar inte klicka mig igenom hela tråden ;)

• Auris

Ja. Det är ganska blandat. Själv är jag ST ÖNH.

Svar på tråden För oss läkarstudenter/läkare 2