• white cheese

För oss läkarstudenter/läkare 2

För oss som pluggar till läkare, är läkare, har varit läkare, eller på annat sätt känner att de hör hemma i tråden...

Gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-70/m15840354.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-13 23:46:12:
    Den här tråden är för oss /blivande/ läkare, för diskussioner sinsemellan.
    Ni som "bara" har medicinska frågor, starta en ny tråd i ett relevant forum, tack.
    *låter otrevlig men är egentligen rätt trevlig*

• Svar på tråden För oss läkarstudenter/läkare 2
  • Kalinka

Själv tycker jag att en del av ambulanssjuksköterskorna är sexiga. Ja, jag vet, jag är gift, men det finns ju inget förbud mot att titta....

Fast jag måste erkänna att maken i reflexväst och bygghjälm är sexigare. Mmmmm!

• Kalinka
    KickStart skrev 2007-05-21 22:35:43 följande:
    Utan stetoskopet stannar läkekonsten. Det vet du väl De där andra elektroniskapryttlarna du vet de är bara kulisser så att nervösa pappor har något att pyssla med Egentligen så sköts den av Prao Nisse 14år som sitter i fikarummet och trycker på slumpvis utvalda knappar och mojänger
    På Ackis är det Prao Johan! Men du får ju inte avslöja såna där saker!
  • Suzie70

Ja det är den tråden vi kommer ifrån. Finns det flera sådana här på FL? Deez, har skrivit till dig. Suzie

• Birgitta2
    Suzie70 skrev 2007-05-22 17:08:06 följande:
    Ja det är den tråden vi kommer ifrån. Finns det flera sådana här på FL? Deez, har skrivit till dig. Suzie
    Det är fortsättnigen på förra cancer-tråden. Tjejen har droppat anonymiteten.
  • Suzie70

Var inte orolig Birgitta, jag kommer inte dit... Kanske du också kan glömma läkartråden nu?

• KickStart
    Birgitta2 skrev 2007-05-22 18:57:07 följande:
    Det är fortsättnigen på förra cancer-tråden. Tjejen har droppat anonymiteten.
    OK- vad är det för tråd?
    Totalt missat den.
    S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Birgitta2
    Suzie70 skrev 2007-05-22 18:59:52 följande:
    Var inte orolig Birgitta, jag kommer inte dit... Kanske du också kan glömma läkartråden nu?
    Men... jag visste inte ens att jag var portat härifrån? Jag är lite här och där och läser (och skriver). Vilka fler trådar får jag inte vara i? Lika bra att ta alla på en gång så jag vet.
  • Kalinka

Läs tråden säger jag bara. Fast den är mer givande om man läst den förra.

• KickStart
    Kalinka skrev 2007-05-22 16:52:40 följande:
    På Ackis är det Prao Johan! Men du får ju inte avslöja såna där saker!
    Aha så ni fick PraoJohan i år. Vi hade honom förra året- och jag måste säga att han var lite sen på knapptryckeri´t
    Blev ett IG på den praktiken
    S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
Svar på tråden För oss läkarstudenter/läkare 2