• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 19:48:01 följande:
    Lusse: Hehe sambon min har ingen favvovagn, får han inte att kolla på dem ännu =) När vi pratat om det så kom vi fram till att vi vill ha en vagn som tar sig fram överallt och är hyfsat smidig men stabil vi vill nämligen kunna jogga med vagnen! Blev så chockad att sambon ens hade ett seriöst samtal om vagn, här blir man glad för det lilla =)
    Alla framsteg är bra framsteg! Vad roligt att ha har åsikte om vagn! Var det inte bl.a. du som ville ha en Emmaljunga Edge eller är jag helt ute och cyklar? Ska ni jogga vore ju svängbart/-a framhjul bra
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: Nää helt korrekt! Älskar edgen men den är för klumpig har jag fått inse. Jo det vore ju bra med svängbara hjul just för det. Får se hur det blir. Kanske blir emmaljunga cerox 360. Haha känner jag oss blir det säkert ingen jogging med vagn, känns bra i tanken men säkert jobbigare i praktiken. Kanske inte så kul för en nyfödd att skumpa runt blir nog när den är lite äldre.

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:05:55 följande:
    Lusse: Nää helt korrekt! Älskar edgen men den är för klumpig har jag fått inse. Jo det vore ju bra med svängbara hjul just för det. Får se hur det blir. Kanske blir emmaljunga cerox 360. Haha känner jag oss blir det säkert ingen jogging med vagn, känns bra i tanken men säkert jobbigare i praktiken. Kanske inte så kul för en nyfödd att skumpa runt blir nog när den är lite äldre.
    Men en City Cross med Citykorg då? ¨Då har du ju näääästan som Edgen fast lättare och smidigare *tipsa* Eller en Cerox 360....samma sak nästan ju!

Hihi nej...jag vet inte om Buggan uppfyller alla våra krav den dagen det blir dags, men just nu gör den det.
  • Skrutt 83

Lusse: Tack för tipset, ja jag har varit inne lite på city cross, den är ett starkt kort! Får se hur det blir! Man har ju gott om tid på sig att bestämma (tyvärr) :)

Vad har du för planer för kvällen då?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:13:28 följande:
    Lusse: Tack för tipset, ja jag har varit inne lite på city cross, den är ett starkt kort! Får se hur det blir! Man har ju gott om tid på sig att bestämma (tyvärr) :)Vad har du för planer för kvällen då?
    Ja, som synd är ja Men jag är ett planeringsfreak...vill ha allt fixat! Förstår inte folk som beställder vagnen i v. 31! (!!) *chockad* 

Har INGA planer alls *uttråkad* Du då Skrutt?
  • Skrutt 83

Lusse: Visade sambon city crossen, han tyckte den var jättefin! Får ligga etta på min lista än så länge. Finns ju så otroligt många fina färger att välja på också!Åhh vill köpa nu!

• FiL81

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:20:18 följande:

Lusse: Visade sambon city crossen, han tyckte den var jättefin! Får ligga etta på min lista än så länge. Finns ju så otroligt många fina färger att välja på också!Åhh vill köpa nu!
    hm, city cross... har ni nån bild/hemsida för denna vagn?

är själv helt inne på buggan, men borde kanske spana in lite andra alternativ
  • FiL81

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:20:18 följande:

hm, city cross... har ni nån bild/hemsida för denna vagn?

är själv helt inne på buggan, men borde kanske spana in lite andra alternativ