• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

skrutt: ååå vad avis jag blir på alla dom som kommer att tjuvstarta... Jag vill ju oxå! Men jag inser mer och mer att sambon inte kommer gå med på någon tjuvstart, och jag vet ju oxå att för honom så är 2008 en tjuvstart i sig själv. Han ville ju vänta till 2009-2010 egentligen... Så han har kompromissat mycket för min skull....

• Frila2

Ja, EL Cangaroo tänker jag provköra rejält innan om den ens blir aktuell. Såg ett par på stan med den vagnen, så fin och det såg så lätt och enkelt ut. 

• Fröken85

Nu stänger jag av för ikväll. Ska plugga liiite bara å sen dra mig till sängs...

Hörs imorgon tjejer! Är så glad att ni finns här!

• Frila2

Här kan jag verkligen inte räkna med någon tjuvstart. Precis som din sambo tycker Fröken, så tycker min också att 2008 är tidigt nog.

• Skrutt 83

Fröken: Kommer säkert inte bli så men jag hoppas ju. Han har ju sagt att han inte är redo men jag hoppas ju så innerligt att han ska ändra sig tills vi börjar köra avbrutet. Med min otur så kommer vi säkert inte ens starta i april/maj men hoppet är det sista som överger en! Han är ju bra mkt mer positiv nu än han varit så! Det är ju bra att du lyckats kompromissa er till en tid som känns ok för båda. Killar har nog inte samma typ av längtan som oss, de behöver nog lite peppning!

• Skrutt 83

Fröken: Lycka till med plugget och sovgott! Ska snart ta en dejt med John Blund jag med, är så trött! Jepp hörs imorgon! Är så glad att jag har er också!

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 21:42:30 följande:
    Fröken: Kommer säkert inte bli så men jag hoppas ju. Han har ju sagt att han inte är redo men jag hoppas ju så innerligt att han ska ändra sig tills vi börjar köra avbrutet. Med min otur så kommer vi säkert inte ens starta i april/maj men hoppet är det sista som överger en! Han är ju bra mkt mer positiv nu än han varit så! Det är ju bra att du lyckats kompromissa er till en tid som känns ok för båda. Killar har nog inte samma typ av längtan som oss, de behöver nog lite peppning!
    Ja, det måste vara så. Deras klocka tickar nog inte alls. Män kan ju bli pappor även om de är runt 65 år. De har ju inte den tidspressen som vi har så deras längtan kanske inte kommer lika naturligt.
  • Skrutt 83

Godnatt på er tjejer! Tack för att ni finns och för att ni gör längtan och väntan så mycket lättare, vet inte vad jag skulle gjort utan er! Hörs imorgon! Kram på er!

• Yoyna

Säger oxå godnatt, A vaknade till och vill gärna sova med mig tror jag så jag hoppar i säng! Sov gott!