• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • FiL81

har visst noll koll

Undra om Emmaljunga är billigare här i Tyskland? Jamenar, tillverkaren är ju svensk.

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:20:18 följande:
    Lusse: Visade sambon city crossen, han tyckte den var jättefin! Får ligga etta på min lista än så länge. Finns ju så otroligt många fina färger att välja på också!Åhh vill köpa nu!
    Ja, det enda är att den inte ha svängbart styre men å andra sidan så är det busenkelt att byta "sida" på själva sitsen...

Hörde med de kunniga i Bugaboo-tråden om hur mycket Buggan låter på kullersten och det verkar vara en del Vi som bor mitt inne i stan som till 80% består av Kullersten
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • FiL81

MÅste bara länka till en bra tråd:

www.familjeliv.se/Forum-3-20/m17625857.html

Antagligen har ni redan sett den - FL beroende som vi alla här är

Vad tror ni, kan tipsen på de onödiga bebisprylarna vara nått för oss - eller kommer vi alla tokköpa prylar till våra kommande små?! Hehe, i våra tankar så har vi ju redan köpt precis allt

• enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-05-08 20:26:07 följande:
    har visst noll koll Undra om Emmaljunga är billigare här i Tyskland? Jamenar, tillverkaren är ju svensk.
    Ingen aning faktiskt....har bara sett massa polska sidor som säljer Emmaljunga.
  • Skrutt 83

Fi: www.emmaljunga.se/start.asp&country=SE så otroligt fin. Så kan man ha citykorg till om man vill och annars köra på lift.

Lusse: Ok, inga planer jag heller. Se nån film m sambon kanske.. Ja jag ÄLSKAR att planera jag med, nää helt oförståligt att man kan beställa så sent. Ja precis, inget problem att inte styret är svängbart. Ojj inte så kul att den låter mkt kanske.. Blir ju tyvärr lite mer ljud med den typen av hjul

• FiL81

nä, nu börjar mannen min lessna på att jag sitter här... hehe, han påstår att jag borde ha en FL-fri vecka! *huva*

• Skrutt 83

Fi: Ja risken finns ju att man köper på sig en massa onödigt, kanske inte så dummt att läsa igenom den tråden! hihi

• enlitenbitkaka

Ja så jag klurar....vill ju ha en vagn med svängbara framhjul och andra vagnar med svängbara framhjul låter säkert inte mindre.
    Vad mysigt att umgås med sambon...min sitter med nosen i datorn och pratar med sina kompisar som han spelar med *suck*

Fi:
    Vilken bra tråd! Hmm hoppgunga och babygym verkar inte va populära *antecknar* Vi kommer ju vara studenter så en massa onödigt blir det nog inte vår del...inga blöjhinkar och sånt

• Skrutt 83

Lusse: Men emmaljungas city jet då? den påminner om buggan men har väl andra typ av hjul?