• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Skrutt,
    Borde sova nu, men det är svårt. Tankarna far omkring.
    Förstår inte hur jag ska stå ut ända tills imorgon kväll. Jösses!
    Men det kanske är säkrast att ställa in sig på -09.

• Skrutt 83

Cia: Ja gör det så får det bli en glad överaskning om han bestämmer sig för -08! Sovgott!

• Fröken85

Hej mina gummor!

Nu har jag suttit och hällt i mig kaffe för att kunna hålla ögonen öppna. Är helt slut efter den här dagen och all stress inför vad jag måste hinna innan onsdag tar död på mig. Jag har iallafall läst 1 bok ikväll och skrivit klart mitt arbete. Varit väldigt effektiv och har kunnat släppa er trots att det varit intressanta diskussioner. Jag var ju så illa tvungen...

Imorgon blir ännu en tuff dag:
    Skola 8-12, jobb 12.30-18, studiebesök 18-21
    Efter det ska jag hinna läsa en bok på 350 sidor... Hur ska jag orka? Hur ska jag hinna? Fyyyyyy vad trött jag blir på mitt liv. Finns ingen chans att jag orkar plugga mer nu. Ville ju bara droppa in här och beklaga mig lite innan jag går och lägger mig.

Ang. diskussionen om persona. Tyckte det verkade vara en bra grej först, men nu är jag emot det *hihi*. Eftersom det är sambo som inte vill köra på med verkstan så tycker jag inte att han ska få köra utan kondom heller. Jag tror det är värre för honom att använda kondom än vad det är för mig. Så lite "skit" måste han väl få för att han inte släpper till, eller? *hahaha*... Är jag en otroligt hemsk och skadeglad fästmö? *hihi*

• Fröken85

Ingen här? God natt då tjejer! Sov gott!

• Frila2

Usch, det låter som om du haft en jobbig dag och det låter inte som om imorgon blir så mycket bättre heller. Måste du läsa boken imorgon eller kan du skjuta upp det en dag.

Förstår precis vad du menar ang. personan.  Tvinga honom fatta beslut ang med eller utan kondom

• Frila2

Du hade precis gått och lagt dig ja.
    Jaja godnatt

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Jag lyckades somna tillslut.
    Nu försöker jag få in i min hjärna att det blir 2009 (Har inte fått nåt svar), för att inte bli alltför besviken sen.

• enlitenbitkaka

Fröken:
    Tough day!

Godmorgon tjejer! Står på era scheman idag då? Har alla lika fullt upp som Fröken?

Drömde en "mardröm" inatt. Helt plötsligt skulle jag gifta mig.....allt va kaos! Brudklädseln? En vit klänning med röda blommor i polyester, en rosa kofta och vita sock-i-plast....*asg* Istället för vigselringar hade vi två graverade fat i någon fejkmetall! det ösregnade. Ingen av mina vänner eller min familj var där, bara sådana jag gått i samma klass som för typ tusen år sen.... Hua! Var nog drömmen som sa åt mig att vänta med bröllop tills jag har råd med det jag vill ha

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden SYLTFISK