• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Fröken: Om man vill ha EL är det nog till att vara ute i god tid! Det är många veckors väntetid. Min kompis beställde sin i typ mars och den kommer i juni. De ska ha i augusti. Skulle nog vilja gå över de 12 veckorna iallafall. skulle kanske beställa efter UL v18 kanske? Men titta kan man ju göra innan! =D

Yoyna: Haha, jag känner igen det där med att packa mer än man använder, så är varenda sem jag ska på! Hihi! Planering är så kul!

• Yoyna

Lusse: Snart är det din tur ska du se! Iofs kan jag tänka mig att man kan knalla in på affären å låtsas vara gravid, fylla i lappen å ta med sig boxen hem...

• Fröken85

lusse: Ja, jag hörde det oxå om emmaljunga-vagnarna. Vad tråkigt för dem som inte får sin vagn i tid. Jag kommer säkert panikspringa till affären å beställ direkt efter UL.. *hahaha*

• Fröken85

238 dagar kvar tills jag ska elda kådisar!!! (Jag håller noga koll *hihihi*)

• Frila2

Pratar ni vagnar. Måste säga att jag bara älskar Emmaljunga Cangaroo. Tycker den är så läcker. Om den är lika stabil och lättkörd som andra vagnar så kommer det bli den. Eller en bugga. Kan inte bestämma mig. Tur att det inte är dags ännu.

• Skrutt 83

Fröken: Det går nog fortare än vi tror! =) Tänk bara så fort sommaren brukar gå! Sen är det inte långt kvar. Jag hoppas och tror på tjuvstart här hemma! April/maj var ju för att jag skulle hinna klart men eftersom jag blir klar en termin tidigare så kan vi egentligen köra på direkt i augusti. Bara det att sambon ska vara redo..

• Fröken85

frila: tur eller synd att det inte är dags nu??? *ler*

• Frila2
    Fröken85 skrev 2007-05-08 21:36:04 följande:
    frila: tur eller synd att det inte är dags nu??? *ler*
    Både och Tur eftersom det är massa planering, synd eftersomjag lääängaar!
  • Skrutt 83

Frila: Ja det är inte lätt det där m vagnar! Är själv lite osäker på 3 hjulingarna, känns som de är mkt mer benägna att välta. Som sagt, tur att det är lite tid kvar! =)