• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 14:57:09 följande:
    Lusse: Hehe vilken gullig sambo du har! Ja min han tyckte att det inte var tillräckligt beprövat =) Hehe ja den är dyr, kanske ska strunta i den och köra ÄL-test ett par månader istället så man får koll på cykeln, borde ju gå lika bra. ÄL-test är ju inte billigt heller iofs..
    Beprövat eller ej.....kan osannolikt ge så stor skada att det kan jämför sig med 7års pillerknaprande för mig
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: Nää eller hur?! Det var det jag tyckte också men icke, hihi! Fast jag ska inte klaga avbrutet fungerar fine by me!

• Skrutt 83

Igår när jag gick och la mig kom jag på ett bra namn till tråden sedan när vi börjat verkstaden: Syltfiskarna ynglar av sig! =D

Knäpp, jag vet!! hihi men är man FL beroende så är man!

• Cia80

Skrutt,
    Nu är jag hemma från jobbet. Har fortfarande inte hört nånting och vågar heller inte fråga.
    Men jag har haft mantrat "09, 09, 09" hela dagen i mitt huvud så nu är jag rätt så inställd på att han kommer säga att det blir -09

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 15:19:45 följande:
    Igår när jag gick och la mig kom jag på ett bra namn till tråden sedan när vi börjat verkstaden: Syltfiskarna ynglar av sig! =D Knäpp, jag vet!! hihi men är man FL beroende så är man!
    Haha...lite knäppt....men jättefyndigt! Den får vi köra på!!
  • Skrutt 83

Cia: Sund inställning men jag håller tummarna!

Lusse: Hehe ja jag vet! =) Åhh vad jag längtar tills det är dags. Nu har vi "pratat" i snart 3 mån, tiden går ju rätt fort trots allt!

• Cia80

Skrutt,
    Jösses, jag kommer ju gråta glädjetårar eller nåt om han säger att han vill gifta sig med mig nästa år.
    Men nu ska vi inte hoppas för mycket här.

Jag har golf kl.18 och just nu är det stora grå moln på himlen, ser inte så lovande ut.

• Skrutt 83

Cia: Ja det förstår jag, skulle bli helt till mig om älsklingen sa att han ville gifta sig med mig! Lycka till på golfen, hoppas det klarnar upp, inte så kul att spela i regn!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 15:22:56 följande:
    Cia: Sund inställning men jag håller tummarna!Lusse: Hehe ja jag vet! =) Åhh vad jag längtar tills det är dags. Nu har vi "pratat" i snart 3 mån, tiden går ju rätt fort trots allt!
    Ja det känns ju som att man känner er! Ni vet ju mer om mig än mamma, sambon OCH kompisarna

Cia:
    Jag grät glädjetårar när sambon frågade om jag ville förlova mig med honom så jag kan ju förstå om ud gråter glädjetårar om din sambo vill gifta sig -08
  • Skrutt 83

Lusse: Ja eller hur, ingen vet så mkt om en som ni =) Haha! Så himla glad att jag hittade tråden, vad skulle jag gjort utan er? Så skönt med likasinnade som man kan prata med allt om!

Svar på tråden SYLTFISK