• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Ja, just det ja. Hade glömt det. Undrar om hon fick besked innan golfen?
    Trist när plugget inte bara flyter på som det kan göra ibland. Ska nog sepå någon film eller så ikväll också.
    Imorgon ska jag åka till vänersborg, 12 mil, för att fika med två kompisar. Vi är lite knäpp men det ska bli kul. Är väl hemma vid 4 någongång och då måste jag sova eftersom jag ska till jobbet på natten.

Ska gå och handla lite nu. Hörs senare. 

• Skrutt 83

Frila: Vad trevligt med fika tillsammans med goa vänner!

Lusse: Samma här håller på att bli knäpp! Önskar att tiden gick ytterligare snabbare, sen kan den väl sakta ner igen när man +:at!

• FiL81
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-08 18:11:41 följande:
    Just det...golf ja...Usch e sååååå barnsugen nu! Ser barn överallt och är det inte barn så är det barnvagnar...tom bilar med bilbarnstolar gör mig grymt sugen
    haha!

känner igen det där med bilbarnstolar! Kikar in i VARENDA bil som jag går förbi för att spana ifall där finns en bilbarnstol, hur den ser ut, var den sitter osv...

Särskilt intressant här i Tyskland då man sällan har barnstolen där fram och dessutom sällan har den bakåtvänd (ajabaja!!!)

Hemma från jobbet nu. Lång dag igen.

Nu ska vi fixa hemlagad pizza! mums!
  • enlitenbitkaka

Haha....tänkt då när vi börjar "yngla av" oss! Ujuj vad mycket bebisprat det kommer bli då! När det ska väljas barnvagnar, bildbarnstolar och blöjor och allt sånt...

Fi:
    Ååh! *avis* jag har börjat min egenhändigt designade diet så en hemmagjord pizza får det att vattnas i munnen på mig *mutter*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • FiL81
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-08 19:28:21 följande:
    Fi:Ååh! *avis* jag har börjat min egenhändigt designade diet så en hemmagjord pizza får det att vattnas i munnen på mig *mutter*
    ja fasiken, jag borde nog själv göra som du och gå på diet nu fram till sommaren. Vill ha tillbaka den kropp som jag gifte mig i förra sommaren!
  • Skrutt 83

Lusse: Ja eller hur! Vi kommer snacka ihjäl oss, men åhh vad kul det ska bli!! Längtar så mkt till att få välja vagn, är lite avis på dig som redan valt vad du vill ha för någon. Finns ju så många att välja på!

Fi: Oj, det låter livsfarligt att ha bilstolarna så, mmm gott med hemlagad pizza, här hemma bjöds det på tacos idag, mums! Blir ju utan brödet för min del men gott som det är, gör på qourn ist för köttfärs, så gott!

• enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-05-08 19:36:33 följande:
    ja fasiken, jag borde nog själv göra som du och gå på diet nu fram till sommaren. Vill ha tillbaka den kropp som jag gifte mig i förra sommaren!
    Ja jag vill ha tillbaka kroppen som jag hade för, ja va va det...6år sedan?! Byxorna i stlk 36 jag hade då får jag väl inte över knäna nu *suck*
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 19:36:43 följande:
    Lusse: Ja eller hur! Vi kommer snacka ihjäl oss, men åhh vad kul det ska bli!! Längtar så mkt till att få välja vagn, är lite avis på dig som redan valt vad du vill ha för någon. Finns ju så många att välja på!Fi: Oj, det låter livsfarligt att ha bilstolarna så, mmm gott med hemlagad pizza, här hemma bjöds det på tacos idag, mums! Blir ju utan brödet för min del men gott som det är, gör på qourn ist för köttfärs, så gott!
    Haha ja...vagnar ja. Jag svävar ut ibland och funderar på andra vagnar men sambon vägrar rubba sig, han ska ha en Bugaboo. Och då kikar jag på den igen och då inser jag att den är bäst för oss
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: Hehe sambon min har ingen favvovagn, får han inte att kolla på dem ännu =) När vi pratat om det så kom vi fram till att vi vill ha en vagn som tar sig fram överallt och är hyfsat smidig men stabil vi vill nämligen kunna jogga med vagnen! Blev så chockad att sambon ens hade ett seriöst samtal om vagn, här blir man glad för det lilla =)

• Kelso
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-08 19:42:42 följande:
    Haha ja...vagnar ja. Jag svävar ut ibland och funderar på andra vagnar men sambon vägrar rubba sig, han ska ha en Bugaboo. Och då kikar jag på den igen och då inser jag att den är bäst för oss
    hej på er igen!!
    Vi ska också ha en bugaboo, det är sambon också helt med på!! Sååå fina och jag ser dem överrallt ute nu...!