• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Vi kanske borde döpa om tråden till "syltfiskar so är insnöade på EL CC....?! *ler*

• Skrutt 83

Fröken: Ja det kan ju vara bra m ÄL-test så man ser om kroppen fungerar, kanske lugnar nerverna lite! =) Hehe ja festa järnet! =D

• Frila2

Lusse, min sambo har väl ungefär samma sätt. Jag bestämmer eftersom han inte bryr sig.
     Skulle också vilja ha svart med lime. Gillar inte grundfärgen i jungel lime mfl. Vill ha svart som basfärg.

• Yoyna

Fröken, om du har regelbunden mens så tror jag inte att du behöver oroa dig för att du inte har ÄL faktist!

OBS! Info för ej äckelmagade!
    Sen brukar man kunna märka att flytningarna ändrar konsistens kring äl, och blir lite mer "äggviteliknande". Också ett sätt att hålla koll om man inte vill köpa en massa stick

• Frila2

Fröken: jag tog äl-test denna månaden för att se om kroppen funkar och jag har ägglossning så nu kan jag släppa det.

Yoyna: bra att veta att fler väntar tillsammans med mig. Förut var jag bland de först i listan men inte längre. 

• Skrutt 83

Fröken: hehe ja kanske det! Ska bli kul att se nya kollektionen, bara de inte tar bort nån färg man valt eller ändrar för mkt på cc.

• Yoyna

Lusse: Min sambo bryr sig inte så mycket han heller, men skulle nog inte godkänna en rosa vagn tror jag! Blir det rosa oavsett kön på bebben? Tycker det skulle va coolt att köra runt lillkillen i en rosa bagn!

• Frila2

coolt med rosa till en kille.
    Själv tycker jag att el cangaroo har snyggare färger. De har inte så många som cc men de har de enkla med svart bas, rosa, blå eller grön till.

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:34:07 följande:
    Ja, det blir en helt annan vagn! Men annars är väl Strike och Sport Carbon ganska lika? Men som sagt....en helt annan vagn med randen! Såg en pappa på ICA som drog runt med en CC med citykorg i färgen Racing Red. Har inte gillat den alls innan men den var verkligen skitsnygg IRL!
    Frila2 skrev 2007-05-11 23:36:56 följande:
    Soft lime tror jag färgen hette...så den var inte skarpt limefärgad utan ljuuus en limefärgad motsvarighet till soft pink SEn är det verkligen skitsvårt att veta hur färgerna ser ut bara efter nätet....stämmer inte alls med verkligheten på ex. jungle lime.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.