• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Cia:
    Ja visst är det trist? Nu har ju min bara varit borta sen 19 idag men det är ändå för länge

Skrutt:
    Ja den hade iaf handtag när jag klämde på den! Så stoppar man in dem i ett fack försett med dragkedja på sidan när dem inte används...! Kan säga att skulle vi ha en CC så skulle jag ha kört på JunglePink på liggdelen oavsett kön! Dem använder den bara ca. 4-6månader och då är dem så små att ingen bryr sig ändå
    Ang hjulen så har jag läst här på FL att i stort sett INGEN vill ha lufthjul då dem fick laga punkteringar in i oändlighet...

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Skrutt,
    Ja, det är det verkligen
    Han åker igen på måndag morgon.

• Yoyna

Ni har sån koll på bagnar tjejer! Blir nästan rädd! Själv kollar jag lite då å då när jag blir inspirerad av er, men sen kommer jag på att det inte är nu i sommar vi ska börja försöka utan nästa så då känns det bara dumt på nått vis!

• Cia80

Yoyna,
    Ujdå, då måste ju jag vara jättekonstig i dina ögon som redan har en vagn som står i källaren och väntar

• Skrutt 83

Lusse: Hehe, det är tur att vi har dig som ett riktigt barnvagnsproffs i tråden som kan svara på alla frågor! Det är ju sant iofs, ja jungle pink är sjukt fin! Jo det är nog sant det där med hjulen! Åhh vad glad jag är nu när jag verkligen kommit fram till city crossen, vet inte varför jag inte tänkt på den förr, tror jag blandat ihop den med ceroxen..

• Yoyna

Nej, absolut inte Cia! Tycker det var smart av dig att köpa vagnen! OM du inte vill ha den sen kan du sälja den liksom! Jag gillar att kolla på vagnar, det är inte det, bara det att jag tror att nya vagnar, modeller och färger kommer att ha kommit innan det är dags för mig å sambon att fundera på vagn igen!

Har föresten blivit lite tvillingnojjig, är inne å läser såna trådar ofta och är alldeles fascinerad och samtidigt lite rädd! Tänk om man skulle få tvillingar!!!

• Cia80

Yoyna,
    Hihi
    Varken jag eller sambon är direkt trendiga så för min del spelar det ingen roll om det kommit nya. Huvudsaken är ju att bebis har nåt att ligga i när man går på promenad. Det jag vill komma fram till är att jag bryr mig mer om det som ligger i vagnen än vagnen i sig

• Skrutt 83

Yoyna: Ja gud vad häftigt men skrämmande att få tvilligar. Vill nog helst ha dem en i taget! =) Då hinner man kanske njuta mer av bebistiden också!

Sov gott tjejer, nu ska jag på dejt med john blund, ska upp tidigt imorgon! Kram på er!

• Yoyna

Vill inte påstå att vi är särskilt trendiga heller Cia, men som sagt, jag vill verkligen ha en fin vagn till nästa barn. Bröt ihop å grät veckan innan A föddes för jag inte trodde hon skulle trivas ivagnen vi köpt! Hon har förövrigt aldrig klagat!

• Cia80

Yoyna,
    Åh, var det hormonerna som spökade?
    Självklart får man köpa vilken vagn man vill. Försöker bara övertala mig själv att jag har gjort rätt, gissar jag