• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

lusse: Jo han blir nog jäätesöt! 'hihihi'. Sambon skulle totalvägra. Han är totalt insnöad på könsstereotyper 'hihihi'. Vad tyckte du om mina färgval då?

• Fröken85

yoyna: Tack, det tror jag oxå! 'hihi' (vagnen alltså)

• Fröken85

Jag skulle vilja at EL gjorde en vagn i svart/lime eller svart/gul... Det hade jag velat ha!

• Skrutt 83

Fröken: Ok, vad synd, men 7,5 månad går fort. Kommer säkert ta ett slag för min kropp att komma igång, så kanske det blir + samtidigt för oss! =) Vad kul att han kollade vagn iallafall. Vissade sambon den och han tyckte den var fin! HEHE ja om svängbart styre är den helt optimal! =)

Vad kul att alla tycks gilla cc! Tror det är en kalas bra vagn!

Frila: Vet inte men tror det även kommer nya modeller.

• Fröken85

skrutt: Optimal var ordet jag sökte! Jag har ju slutat med pillrena å haft regelbunden men sen feb, men har ingen aning o jag har äl. Tänkte testa med äl-tester efter sommare för att se om det kommit igång bara... Hoppas verkligen det. Sen efter nyår ska man ju bara vänta på plusset oxå! Snacka om att jag ska festa på nyår...!

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:24:48 följande:
    Jag skulle vilja at EL gjorde en vagn i svart/lime eller svart/gul... Det hade jag velat ha!
    Dem hade det förra? säsongen tror jag...svart och lime.
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:23:03 följande:
    lusse: Jo han blir nog jäätesöt! 'hihihi'. Sambon skulle totalvägra. Han är totalt insnöad på könsstereotyper 'hihihi'. Vad tyckte du om mina färgval då?
    Ja min sambo är mer "jag bryr mig inte bara den rullar" Jag bestämmer det mest gällande inredning, kläder osv. men det är inte för att jag är bossig utan just för att sambon inte bryr sig
    Tycker Strike är läcker med den orange randen...mycket snyggare än uttjatade Sport Carbon, var och varannan mors ahar den färgen på stan! Och jungle lime älskar jag!!! *ler*
    Yoyna skrev 2007-05-11 23:23:20 följande:
    Klart din sambo blir gullig i rosa vagn lusse!
    Haha....en skönhet klär ju i allt...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Yoyna: Hej, ja du är verkligen värd en liten FL-paus. Japp, helt oväntat så sa sambon när vi disskuterade att när jag slutar m pillren i augusti så kan vi om det känns rätt köra på direkt. Snacka om att jag blev paff.

Lusse: Ja din sambo kommer passa jättebra med rosa vagn! hihi

Fröken: Fina färgval

• Fröken85

lusse: Ja, jag gillar randen... Ger lite mer liv till vagnen tycker jag. Nu blir jag osäker på om jag inte gillar racing red bättre till city-korgen... (ibland känns det bra att det är rätt många månader kvar...hihi) Sambon gillade den bättre iallafall... Men det är jag som bestämmer i det här förhållandet *asg*

• Skrutt 83

Lusse: Så är min sambo också, så det blir nog jag som får välja färg! hihi