• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Frila: Ja jag vet inte varför jag inte tänkte på den tidigare, var kanske alldeles för insnöad på edgen. Men nu är jag säker jag ska ha en CC. EL lanserar ju nya kollektion i augusti, undrar om de gör ändringar på cc?

• Fröken85

Nu har jag och sambon "valt" färger på vagnen tillsammans. Strike på sittdelen och jungle lime på city-korgen. Vad tycker ni? Sambon är inte så mycket för gulli-gull och gillar det lite häftigare, så han var faktiskt rätt tveksam på junge-lime...Han gjorde iallafall ett tappert försök till att låtsas vara intresserad av att titta på vagnar.

skrutt: Flyttar över vår diskussion från start-tråden...

Vi har haft ett ordentligt prat om starten och jag kan väl säga att det är helt uteslutet med tjuvstart för oss. Han sa rent ut att "jag vill verkligen inte"... Så bättre lycka för er, tjejer! Men det är ju bara 7,5 månad kvar ändå... Det är ju inte så himla länge ju!

• Fröken85

skrutt: Min dröm är att nya kollektioen på cc är med svängbart handtag. Då är allt på min vagn-önskelista klart! Men är det inte det så ska jag ha en ändå... 'hihi'

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-11 23:07:50 följande:
    Frila: Ja jag vet inte varför jag inte tänkte på den tidigare, var kanske alldeles för insnöad på edgen. Men nu är jag säker jag ska ha en CC. EL lanserar ju nya kollektion i augusti, undrar om de gör ändringar på cc?
    Jag har varit helt inne på buggan så jag blev riktigt paff när jag såg att el cc inte var så tung som jag trodde att den skulle vara.
    Vilken koll ni har. Ny kollektion i augusti. Nya färger bara eller nya modeller också?
  • Skrutt 83

Lusse: Ja det vore inte helt fel! Jo men jag tror nog den fungerar bra på grusväg (hoppas jag iallafall, kommer gå mkt grusväg) Åhh älskar jungle pink, men vill ju ha lite neutral vagn (töntigt, jag vet) =)

Jepp här hemma kämpas det också för beach 2007 kropp, hehe kul om man kommer i toppform sen dags för bebbe mage =) Kör low carb diet och har tappat ca 3 kg på lite mindre än 4 v och känner mig piggare än på länge. Nu är det bara ca 4kg kvar =) Skönt att ni kan peppa varandra!

• Frila2
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:13:13 följande:
    Nu har jag och sambon "valt" färger på vagnen tillsammans. Strike på sittdelen och jungle lime på city-korgen. Vad tycker ni? Sambon är inte så mycket för gulli-gull och gillar det lite häftigare, så han var faktiskt rätt tveksam på junge-lime...Han gjorde iallafall ett tappert försök till att låtsas vara intresserad av att titta på vagnar.skrutt: Flyttar över vår diskussion från start-tråden...Vi har haft ett ordentligt prat om starten och jag kan väl säga att det är helt uteslutet med tjuvstart för oss. Han sa rent ut att "jag vill verkligen inte"... Så bättre lycka för er, tjejer! Men det är ju bara 7,5 månad kvar ändå... Det är ju inte så himla länge ju!
    Du och jag får stötta varandra när alla andra startar. Men det är faktiskt 7,5 månader kvar och han kanske ändrar sig under den perioden. Även om det inte är troligt att min gör det. Men han kollade på vagnar!! Vilken grej, ska se om sambon kan tänka sig det. Han suckar bara och säger att det behöver vi inte kolla på nu.
  • Yoyna

Va roligt att många är inloggade! Själv är jag ju typ alltid inloggad, men inte alltid aktiv... Har just rensat lite på vinden, nu borde jag diska, men jag är värd en paus tycker jag!

Skrutt: har ni bestämt er för "tjuvstart"? Grattis i så fall, va roligt!

Håller tummarna för er andra som vill tjuvstarta oxå!

Fröken, er vagn blir superfin!

• enlitenbitkaka

Fröken:
    Vad roligt att han anstränger sig! Men trist om det inte blir någon tjuvstart..men som sagt....inte så länge kvar ändå! Ang. färg....tror du inte min sambo blir söt när han kör runt med en rosa vagn? (Ska ha rosa oavsett om det blir bugga eller cc)

Frila:
    Nya färger. En del byts ut men jag tror vissa "basfärger" + bästsäljarna finns kvar, resten byts ut. Har dme fått många klagomål / rekl. på en viss sak på en viss vagn så gör dem en ny konstruktion.

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Yoyna

Frila: Jag ska stötta dig i din väntan såklart!!! Snart blir det din tur! Själv tycker jag att det känns helt overkligt att vi kanske ska göra ett till barn om sisådär 15 månader! För lång tid framåt för att min hjärna ska fatta att det är verkligt.