• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

yoyna: Okej! Nu kommer lite mer äckel: Jag har sånna flytningar men de blir inte sådär trådiga, upp till 8 centimeter som en del säger... Det blir lixom bara en liten tråd... äckligt, jag vet... Men jag misstänker ju att de är äl-flytningar. Men en månad kan man ju testa sen, så kan jag ju vara lugn sen....

• Yoyna

Frila: Men mig tror jag inte du behöver "oroa" dig för tjuvstart, är helt nöjd med att börja försöka i slutet på nästa sommar, även om det känns som en evighet dit just nu!

Har föresten hunnit diska klart nu! *klappar mig släv på ryggen eftersom ingen annan är här å gör det* Nu är det bara tvätta håret kvar på kvällens att-göra-lista!

• Skrutt 83

Åhh jag skulle villa ha jungle pink men skulle nog inte sambon vilja, speciellt till en kille. Så jungle lime får bli andrahandsfavorit men blir kul att se de nya.

• Frila2

Man kanske borde kolla in vagnarna irl innan man blir för fixerad vid en speciell vagn och färg. Risken är att man blir ruskigt besviken och har svårt att hitta någon annan om det behövs senare.

Prisuppgifter på vagnarna - hittar ni det på el sida eller måste man kolla hos återförsäljarna? 

• Fröken85

frila: grattis, va skönt....

lusse: Ja jag såg ett par här hemma med en racing red å den är 100 ggr snyggare irl... I LOVE! Måste nog se till att plussa snart så jag kan med att åka till affären å spana in alla vagnarna....

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-11 23:39:31 följande:
    Lusse: Min sambo bryr sig inte så mycket han heller, men skulle nog inte godkänna en rosa vagn tror jag! Blir det rosa oavsett kön på bebben? Tycker det skulle va coolt att köra runt lillkillen i en rosa bagn!
    Japp det blir rosa oavsett kön Jag gillar rosa och det är jag som kör den så det e väl klart *ler* Ex den rosa på Buggan är ju så skarp att den blir cool på en kille Skulle dock kanske inte köpt en emmaljunga i färgen Soft Pink till en kille.
    Blir väl en såndär mot strömmen-mamma som ska krossa könsroller...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:43:56 följande:
    frila: grattis, va skönt....lusse: Ja jag såg ett par här hemma med en racing red å den är 100 ggr snyggare irl... I LOVE! Måste nog se till att plussa snart så jag kan med att åka till affären å spana in alla vagnarna....
    Eller så kan man låtsas ha plussat och gå och kolla vagnar ändå
  • Skrutt 83

Nää tjejer nu måste jag sova, tidig dag imorgon. Sov så gott och dröm sött. Vi "ses" nog imorgon igen! Kram