• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Hej på er tjejer

Göteborgsvarvet: Vill jag springa nästa år....vi får väl se hurdan kondition jag har tills dess Men Vårruset nästa år ska jag springa iaf, 5kilometer känns ganska lagom dessutom springer man förbi precis här hemma.

Tittar också på tvillingvagnar. Blir isf. en UJ. Eller en Teutonia. Gillar UJ'n för där kan man ha barnen i samma liggdel = mys.

Har faktiskt börja fundera seriöst på CC'n istället för en Bugga. Väldigt mycket billigare och sen blir det ju en del grusvägspromenader med vovven...tåls att tänkas på.

Usch, sitter här och syndad.....äter.....riskakor!!! Fan va jobbigt det e att banta. Belöningen kom när jag drog på mig jeansen för att möta F vid affären förut...INGA stora valkar som hänger över linningen...bara platt! Nära på iaf

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

skrutt: jo, jag gillade racing red men antagligen som sittvagn då. Vill oxå ha kanske jungle lime på citykorgen. Man kan göra så va?

• Frila2

Aha, nu hänger jag med. Tack för länken.

Har ni några bra sidor för att kolla UJ? Måste säga att jag mer och mer överger buggan och just nu är jag helt inne på el cangaroo, tycker den är såå läcker.
    Vårruset kanske man ska fungera på. Nej, jag tränar ju inget alls och är dessutom tjock så det är kanske inget alternativ.

• Fröken85

lusse: Vad duktig du är! Keep up the good work! Vet du om CC:n funkar bra på stig/grusväg?

Kan tänka mig sen när alla syltfiskana åker till ullared med sina CC i alla olika färger *drömmer*

• Frila2

Ullared, ullared, ullareed *klappar i händerna i takt*

• Fröken85

kollade in cc:n med citykorg nu. Jag är såld, kan jag säga.... LOVE IT!

• Frila2
    Fröken85 skrev 2007-05-11 22:48:22 följande:
    kollade in cc:n med citykorg nu. Jag är såld, kan jag säga.... LOVE IT!
    Endast 11 kg med citykorgen. Det du. Fler och fler fördelar med El CC som jag ser det.
  • Skrutt 83

Lusse: Vad duktig du är! Jag håller också på att trimma mig inför sommaren, inte kul men som du säger är det mödan värt när kläderna sitter så mkt bättre. Hehe, så du är också lite sugen på CC! Ja den är nog toppen på grusväg och som sagt prisvärd! Ja man blir verkligen mer och mer sugen på den ju mer man kollar på den, den är så fin!

Fröken: Japp så kan man göra, jag ska ha olika färg på sittdel och liggdel. Föredrar jungle lime på citykorgen ist för sittdelen. Sen kanske vanliga jungle på sittdelen.

• enlitenbitkaka

Ja jag gillar CC! Det ÄR ju en stadsvagn men tror ändå den funkar bra på grusvägar. Mjae...vi får se! Isf blir det en med CityKorg....Jungle Pink på den och Svart eller Red på sittdelen. Det märks vilka färger som finns då...skyndar vi oss och tjuvstartar hinner vi ju få 08-färgerna

Så du kämpar också inför beachen? Sambon kör också diet så det känns bra att vi båda försöker va diciplinerade och peppar varandra.

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.