• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-14 16:07:21 följande:
    Ja, han "bryr sig" inte säger han. Vi vill ju bara ha en liten tillställning med de närmaste vännerna + familjen. Men min mosters familj är som min familj och mina kusiner är lika nära mig som mina syskon... Sambon är bara glad att jag har ändrat mig från att vilja ha ett jättebröllop till att bara vilja ha en liten tillställning...Antagligen blir det väl bröllop när plusset väl kommit eller i anslutning med dopet... Det låter väl bra???
    Men då så, ni gör som ni vill - det är er stora dag och ni bjuder dem som ni vill dela er stora dag med Samtidigt som dop eller plus låter jättemysigt...tänk att gifta sig när man har ett frö i magen...mys!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

lusse: Jag vet, skulle vara så perfekt att bebisen får vara med, å gärna i magen!!!

Är det någon som vet vad det kostar att "hyra in" en borgerlig vigselförrättare som kommer hem och utför vigseln där?

• Cia80

lusse,
    Ja, jag vill också ha en riktig bröllopsklänning. Vet att det är många som gifter sig i en sommarklänning när de är utomlands, men jag vet att jag skulle ångra mig resten av mitt liv om jag inte hade en bröllopsklänning med släp och så. Jag menar, det är väl enda gången i livet man får ha släp?

Nu har jag registrerat mig på gamman

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-14 16:16:25 följande:
    lusse: Jag vet, skulle vara så perfekt att bebisen får vara med, å gärna i magen!!!Är det någon som vet vad det kostar att "hyra in" en borgerlig vigselförrättare som kommer hem och utför vigseln där?
    Ja och så är en bebis i magen lättare att hålla ordning på än en som springer runt Kostar det något då? Annat än transportkostnader?
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-14 16:18:13 följande:
    lusse,Ja, jag vill också ha en riktig bröllopsklänning. Vet att det är många som gifter sig i en sommarklänning när de är utomlands, men jag vet att jag skulle ångra mig resten av mitt liv om jag inte hade en bröllopsklänning med släp och så. Jag menar, det är väl enda gången i livet man får ha släp?Nu har jag registrerat mig på gamman
    Ja, klänningen, håret och sminket är viktigast....utan det skulle jag absolut ångra mig! Ja brudgummen är ganska viktig också Det ska va siden, släp och underkjol....

ja jag heter samma på Gamman som här
  • Fröken85

lusse: Jag vet inte om det kostar något. Tänkte om någon annan visste...

Något som är så himla roligt är att alla på sambons sida verkligen tror att jag å sambon planerar bröllop nu eftersom hans syster gifte sig i år och det "bara är vi kvar" nu. När vi säger att vi inte tänker göra det så tror de inte på oss. Men de kommer bli snopna när det inte dyker upp någon inbjudan, för det kommer det aldrig att göra. OM det blir bröllop, så blir det ett litet överraskningsbröllop!!! Shit, va sura de kommer att bli... 'hahaha'

• Cia80

lusse,
    Ja, visst är det mycket som är viktigt. Jag menar, det ska ju inte vara som en vanlig dag

Jag heter också samma där som här

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-14 16:29:23 följande:
    lusse: Jag vet inte om det kostar något. Tänkte om någon annan visste...Något som är så himla roligt är att alla på sambons sida verkligen tror att jag å sambon planerar bröllop nu eftersom hans syster gifte sig i år och det "bara är vi kvar" nu. När vi säger att vi inte tänker göra det så tror de inte på oss. Men de kommer bli snopna när det inte dyker upp någon inbjudan, för det kommer det aldrig att göra. OM det blir bröllop, så blir det ett litet överraskningsbröllop!!! Shit, va sura de kommer att bli... 'hahaha'
    Hihi suprise! liksom... Någon kanske blir besviken för att dem velat va där, men dem blir nog glada för er skull

www.gamman.se är ett bröllopscommunity som en medlem från Bröllopstorget startade när hon skullle gifta sig...hette Svartbrud.se förut
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-14 16:29:34 följande:
    lusse,Ja, visst är det mycket som är viktigt. Jag menar, det ska ju inte vara som en vanlig dag Jag heter också samma där som här
    Ja jag vill att hela dagen ska vara speciell....vill inte sova tillsammans kvällen innan, han ska inte vet alls hur jag ska se ut osv. Det ska börja på morgonen hos frisören och sen vara en speciell dag tills vi somnar bredvid varandra inpå morgontimmarna liksom....  Hihi jag är en sucker för tradition och romatik