• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Så skulle jag nog velat ha det om vi gifte oss i kyrkan.
    Nu blir det nog dock lite svårt med att sova på olika ställen
    Sen vill jag nog att han ska veta hur jag ska se ut, men jag vet inte. Är lite splittrad ang. det. Tur att det är ett tag kvar

• Fröken85

Intressant sida!

Lusse: Du som vet så mycket om klänningar å så. Vet du var man kan hitta klänningar som slutar perecis under knäna. Lite 50-tals inspirerat? Gärna med tyll?

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-14 16:41:34 följande:
    Ja det kan ju bli lite svårt när man inte är på hemmaplan Jag kan kanske sova hemma hos mamma eller någon kompis...

Ja han får ju se på bilder om vad jag gillar och så men slutresultatet och klänningen kommer han få se först när jag kommer in i kyrkan! Men som sagt....mer än 2år kvar så jag hinner säkert ändra mig
    Fröken85 skrev 2007-05-14 16:47:51 följande:
    Intressant sida! Lusse: Du som vet så mycket om klänningar å så. Vet du var man kan hitta klänningar som slutar perecis under knäna. Lite 50-tals inspirerat? Gärna med tyll?
    Vet inte du.... www.kikstockholm.se har en kjol med tyll som sticker fram men den är inte 50-talssinpirerad. Fråga proffsen på BT
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Har du lust att gå in och läsa min pres på gamma igen. Har gjort om den lite efter att jag läste på din sida

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-14 16:51:46 följande:
    lusse,Har du lust att gå in och läsa min pres på gamma igen. Har gjort om den lite efter att jag läste på din sida
    Japp nu har jag varit inne och kikat Älskar sådana där grejer där man ska fylla i olika pers. svar...
  • Cia80

lusse,
    Ja, det är nog tur att vi har så gott om tid. Man hinner väl ändra sig flera gånger om

Nåt du tycker jag ska ändra på?

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-14 16:56:43 följande:
    lusse,Ja, det är nog tur att vi har så gott om tid. Man hinner väl ändra sig flera gånger om Nåt du tycker jag ska ändra på?
    Nej?! Det låter väl jättebra... Jag använder mest sidan som inspiration och ett ställe att samla fina bilder på i mitt fotoalbum där på sidan
  • FiL81

oh Jesus, här är det bröllopsyra som gäller. Vad avis jag är på er som har era bröllop framför er! Vill gifta mig igen och igen och igen - klart bästa dagen i mitt liv!!!

Lusse: har jag missat nått? har ni bestämt giftemål nu? Midsommar nästa år eller 09 eller är jag helt borta?! GRATTIS iaf!