• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • FiL81

tror att det lutar mer åt mer till www.promissum.se - vackert, meningsgivande, lätt att komma ihåg och dessutom internationellt (bra då vi har många internationella vänner)

• Cia80

Fi,
    Ja det blir säkert bra. Nu ska jag sluta oroa mig, ett tag ialla fall

Jag gillade förslaget som jag gav sambon igår, det där med en 1-åring som tultar i sanden på vårt bröllop. Men han verkade ju inte riktigt lika sugen som jag. Vad gör man?

• Thulan

Hej tjejer!

lusse: Va kul att du ska gifta dig! Önskar att jag också hade ett bröllop att planera och se fram emot. Men jag har iaf något att se fram emot och det är att jag åker till Paris om 2 dagar Det ska bli så underbart! Men först måsta jag klara av det hemska matteprovet imorgon bitti, det är ju mindre roligt. Jag orkar inte plugga mer heller, jag har gett upp, det får gå som det går.

Vad har ni för er?

• enlitenbitkaka

Hoppas han kommer på bättre tankar?! Ber en stilla bön? Förstår inte...sitt eget barn på sitt bröllop vore väl det ultimata?

Cia80 skrev 2007-05-14 17:54:02 följande:
    Åh vad underbart med Paris! *avis* Och lycka till på provet, jag avskyr matte! Förresten, skulle inte Presens också till Paris? Har inte sett henne på ett tag här inne...
    Thulan skrev 2007-05-14 19:14:36 följande:
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Thulan,
    Det var värst! Ska alla åka till Paris nu för tiden?
    Har en vän som var där i helgen och sambon åker dit i slutet på maj. Alla utom jag får åka

lusse,
    Ja, man kan ju hoppas. Men ska vi få bebis i feb så måste han väl komma på bättre tankar snart gissar jag

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Åhh vad kul det låter med allt plannerande av bröllop, blir så avis, ligger nog ganska långt bort för mig!

Fi: tycker också att www.promisum.se var finast!

Thulan: Härligt med semester. Lycka till med matteprovet imorgon!

Hoppas allt är bra med er tjejer, här är det en riktigt deppig dag tyvärr... det är super mycket i skolan, känner att jag ligger efter sen så är nu andra hästen sjuk också så nu ligger vet.räkningarna på hög. Sen så fick jag reda på att en kompis är gravid.. Är ju glad för hennes skull men ibland känns det lite orättvist. Hon är världens partytjej och har sagt förr att det vore kul att vara gravid men att hon inte vill ha småbarn.. Hon har liksom aldrig längtat men nu ska hon ha barn iallafall

• Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-14 21:15:10 följande:

Kelso: Grattis till tjuvstarten!
    hihi, tackar! Det är ju snaaaart *lite panik*
  • Skrutt 83

Kelso: Ja jag vet, lite så kändes det när jag och sambon talade om hösten också. Tror nog alltid man känner lite nervositet. Fast vi ska ju inte köra på så seriöst utan mer ta det som det kommer.. Är av med pillren då iallafall!