• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Tack tjejer

Ororade mig lite för om vi ska ha råd med bröllop....men ska sälja min bil och köpa en blligare så då blir det lite pengar osv.

Känns konstigt att ni är så involverade i allt....men samtidigt bra. Jag är ju lika involverad i era liv på samma sätt. Vore verkligen roligt att få träffa er tjejer någon gång framöver

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: Ja det vore inte illa, och sen får du ju även lägga till en halv utbildning på det! Det är verkligen bra jobbat vid 25 års ålder! Pengarna ordnar sig nog, ni har ju tid på er att spara, nån/några hundra lappar i månaden blir ju en hel del på 2 år! =) Håller tummarna för att provet kändes sämre än vad det gick, det brukar ju alltid göra det!

Ja det är kul att man kan känna några så väl utan att ens ha träffats! Jag hoppas också att vi ses nån gång i framtiden, det vore så kul! Jag killar har en tendens att skifta fram och tillbaka. Så håller min sambo också på så jag hoppas att han inte får kalla fötter ang hösten.

• enlitenbitkaka

Ja vi ska försöka leva på bara sambons inkomst under sommaren och spara de få kronor jag får ut. Sen ska vi lägga undan 1000:-/månad när vi börjar plugga....ett litet test för att se om vi pallar med ett barn ekonomiskt och så får vi lite mer till bröllopet *perfect*

Ja vi måste ju absolut träffas! Vad sa vi? Vi skulle ju åka till sthlm och så skulle vi bo hemma hos dig Eller en Ullreds-tripp kanske?

• Skrutt 83

Lusse: Låter ju som en perfekt plan det där! Vi får börja kalla dig för Sickan: -"Jag har en plan" *ler*

Jo men vi sa ju sthlm och inkvartering här, sambon kommer älska att ha 11 bebisgalna tjejer här! =D

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-15 21:31:17 följande:
    Lusse: Låter ju som en perfekt plan det där! Vi får börja kalla dig för Sickan: -"Jag har en plan" *ler*Jo men vi sa ju sthlm och inkvartering här, sambon kommer älska att ha 11 bebisgalna tjejer här! =D
    Haha, no escape for him! Du får inkvartera honom hos nån kompis Make room för syltfiskarna! Hihi...fick en jättelustig bild framför mig...elva gravida tjejer som yr runt i STHLM....*asg* En syn för gudarna
  • Skrutt 83

Åhh hörrni det verkar som om urban jungle har en vagn med 360 hjul som är lika stora som de "vanliga" hjulen. Det är ju det jag hoppats ska komma, ser lite rejälare ut!

• FiL81

Wow Lusse! Sicken svängning! GRATTIS!

Och ett annat grattis till Thulan och matteprovet som gick bra! Till skillnad från några andra här i tråden var matte faktiskt mitt favoritämne *smajl*

Åhhh vad jag verkligen RÄKNAR dagarna tills bebisstart. Varje kväll som jag går och lägger mig tänker jag att jag har kommit ytterligare en dag närmare bebis