• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Ja för en mamma är det nog häftigt att se sin dotterns namn på TV också Blir nog stolt när man vet att många just nu sitter och läser det som ens barn har gjort...

...fick en läskig tanke. De där bebisarna vi längtar efter, dem kommer växa upp och få jobb....inget dåligt ansvar man tar på sig

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • presens konjunktiv

Hehe. Nej, det är ju så.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • presens konjunktiv

Fast vi pratade i går (what else is new ) och insåg att även om det är mysigt med bebisar, så är det inte det vi längtar efter. Det vi längtar efter mer än någonting annat är en treåring. De är så roliga i den åldern.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • enlitenbitkaka
    presens konjunktiv skrev 2007-04-24 10:22:17 följande:
    Fast vi pratade i går (what else is new ) och insåg att även om det är mysigt med bebisar, så är det inte det vi längtar efter. Det vi längtar efter mer än någonting annat är en treåring. De är så roliga i den åldern.
    Ja, det har jag märkt av - att längtan förändras och blir mer "mogen" hela tiden. I början var det att av gravid jag längtade efter, sen bebisen och nu efter de lite större barnen

Var en 1-åring och en 3-åring på dopet häromdagen. Och ettåringen var så söt....sprang runt på sina små ben och busade med sin morfar.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • presens konjunktiv

Det kommer att bli så roligt!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

26 sidor redan, inte illa! hihi

Fi: Okej, att hon kan hålla sig från att testa, jag är aldelles för nyfiken av mig för sånt!

Lusse: Grattis till intervjun! Håller tummarna för att du får jobbet och att det är i närheten så du slipper pendla.

Vad har ni för planer för dagen/kvällen. Själv ska jag på middag och teater med några kompisar och innan dess tänkte jag fördriva lite tid här på FL och kanske plugga lite.

• Thulan

Skrutt: Hej tjejen! Sitter för tillfället och pluggar matte och springer ner till tvättstugen titt som tätt. Idag är en riktig plugg, städ och tvättdag för mig. Tråkigt men nödvändigt.

Kul med middag och teater! Vad läser du för intressant kurs nu?

• Skrutt 83

Thulan: Vad duktig du är som tvättar, städar och pluggar! Skulle behövas här hemma också men det får bli någon annan dag =). Även om sådana dagar är tråkiga är det så skönt när det är gjort. Jag läser beskattningsrätt just nu, inte den roligaste direkt! Var det engelska du läste? Var det prov snart? Håller tummarna isåfall!

• Skrutt 83

Såg att ni hade disskuterat vitaminer igår på kvällskvisten. Jag äter Vita Max Kvinna de är vitaminer för kvinnor i fertil ålder. Innhåller en massa nyttigheter bland annat både järn och folsyra. Bra va?

• Thulan

Skrutt: Jag läser matte och svenska, det är lusse som läser engelska Jag har matteprov snart, usch, avskyr matte. Hur länge har du pluggat och hur långt har du kvar?

Det är bra att du äter vitaminer!

Svar på tråden SYLTFISK