• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Cia: Ja jag är superglad att jag hittat er också! Så härligt att prata med några som verkligen förstår en. Ja det är nog bra att göra det även om man innerst inne hoppas! Nån soldat kan ju faktiskt alltid smita! Jag var och hämtade ut de 3 sista kartorna igår, påbörjar den på mån. Känns jättespännande att snart sluta!

• Cia80

Skrutt,
    Ja, chansen finns ju. Det är därför jag hoppas så mycket.
    Åh, förstår att du längtar. För min del hade jag inte den där nedräkningen eftersom jag slutade så abrupt.

• Skrutt 83

Cia: Ja man gör ju det! Jo det är ju det, dels för att det finns chans att nån smiter, dels för att se hur kroppen reagerar och dels för att när sambon är redo kan vi liksom börja samma dag = nice!

• Cia80

Skrutt,
    Ja, tänk sen när man går in i verkstan. Vilken känsla!
    Fick ju ett förhandsprov då och uj uj uj säger jag bara
    Fast i efterhand tycker jag det var lite tortyr, för nu vill jag ju ha hans soldater varje gång

• Fröken85

Skrutt: tyvärr är jag inget piggare. Förkylningen verkar bara bli värre och värre... SURT...
    Jag troro man måste ha plus för att välja vem som ska få se bilderna. Men det skulle va kul å se hur du ser ut ju!

Lusse: Ja tyvärr är ju fina Dikstad borta och jag gillande inte Lekvik heller. Så här kommer det nog bli den vita (inte Hensvik, den andra, kommer inte på vad den heter). Vit säng till turkos fondvägg... Fiiint!!!
     Näe du, det verkar som de flesta är sjuka... iallafall jag!

Idag har jag för en gångs skull pluggat mer än jag hade bestämt att jag skulle göra....*stolt... Det brukar på något sätt alltid bli mindre än bestämt. SÅ imorgon kanjag ta det ganska lugnt!!!

• Cia80

25 juni, samma dag som jag går på semester

Nu är det dags att sova.
    Vi hörs mina underbara vänner!
    Kram

• Skrutt 83

Cia: Ja eller hur, klart man vill ha soldaterna! Kan förstå att det måste vara en väldigt speciell känsla! Tänk när man för första gången kör oskyddat, wow!

Fröken: Vad jobbigt vännen, inte kul att vara sjuk! Vad duktig du är som pluggat massor. Borde jag verkligen gjort jag med men har varit på personalmöte på kvällen, fick lite gjort på dagen men inte alls så mkt som jag borde. Fint med vitt och turkost!

• Skrutt 83

Cia: ok, vilken underbar födelsedagspresent! Sov så gott vännen, hoppas vi hörs imorgon igen! Kram

• Skrutt 83

Fröken: Ok, ja jag får nog ta och skaffa mig plus! Vore skoj att ha, vad kostade det?