• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • susannapanna

Godmorgon alla Syltfiskar!

Imorse vinkade jag av min sambo vid tåget då han skulle till sin brors studentfirande. Det dröjer en hel vecka innan jag får se honom igen! Snyft, snyft.

Några tips på roliga sysselsättningar nu när man är home alone i huvudstaden sex-sju dagar?

Asså, guuuuuud vad varmt det är ute, förresten!

• Skrutt 83

Hej Syltisar!

Hur står det till med er denna enormt varma juni-dag? Själv har jag stått i en affär med lagom airkondition hela dagen men höll på att svimma när jag kom ut.. Phu! Verkar som värmen tagit kol på de flesta syltfiskar, här var det väldigt lugnt! Fick lite hispan idag läste att det varit uppblåst på nyheterna om att p-pillret Yasmin som jag äter ska ge ökad risk för blodpropp jämfört med andra piller.. Läste på aftonbladet sen att det är i danmark och inte hör som man varnat men ändå! Ännu en bra anledning till att sluta snart! Längtar så mkt! Idag är bebislängtan på topp (som vanligt) såg en som gick omkring med en jungle lime city cross, vill ha!! =D

Vad har ni planerat för kvällen? Själv ska jag på middag med jobbet på Friday´s de har världens godaste fajitas, mums!!

• Skrutt 83

Susannapanna: Tråkigt att sambon åkt, min har också åkt bort till släkt på studentfirande men blir bara borta över helgen. Bra tips på vad man kan göra: Sola, bada, träffa vänner, läsa en bra bok, eller så kan du ju självklart hänga på FL! =D

Frila: Ja visst har det varit dött i tråden, som sagt ingen bra kombination. Får hoppas på mer rörelse i tråden snart igen!

Hörrni, tänk nu har vi snart skrivit i syltfisk-tråden i 2 mån och det var 4 mån sen vi började skriva i 2008-tråden, det har ju gått rätt snabbt ändå! Om lika lång tid är det redan oktober och mkt närmre verkstads start! Längtar som en galning! Jag hoppas verkligen min sambo vill tjuvstarta i höst, hela kroppen skriker efter bebis!

• Thulan

Jag tror nog att det kommer vara ganska lugnt i tråden hela sommaren, iaf om det är bra väder. Det är ju sällan man sitter inne när solen skiner. Men i höst blir det nog som vanligt igen.

Idag har jag badat och solat hela dagen, helt underbart! Vad har ni haft för er?

• Skrutt 83

Låter härligt Thulan! Jag har jobbat, suck! Men nu ska jag iväg på middag med jobbet ska bli kul! Några roliga planer för kvällen?

• susannapanna

Skrutt83: Jag äter oxå Yasmin. De funkar dock bra för mig än så länge... Dessutom ökar alla p-piller risken för blodproppar. Det ökar risken för bröstcancer oxå, men det är ju inte alla som får det heller. Jag tror inte man ska oroa sig för det. Men visst ska det bli spännande när man slutar!

• Cia80

Hej tjejer!
    Vädret är verkligen underbart. Sitter ute på balkongen i bikini just nu

Igår var jag och sambon ute och åt. Var riktigt trevligt. Dock vet jag inte hur många gravida mammor det gick förbi. Så nu hoppas jag verkligen att sambon ska känna sig redo i höst. Försöker få det till att hösten börjar i augusti, men jag tror inte att jag kommer lyckas så bra

• susannapanna

Cia80: Hoppas din sambo tar sig i kragen och inser hur spännande det kommer bli!

Min sambo är nästan för sugen, hihi!

• enlitenbitkaka

Hej tjejer!

Nu är jag och Kenzo hemma hos vår älskade F igen! Tog och packade in F i bilen direkt när vi kom hem och åkte till stranden och låg där några timmar. Tillräckligt många timmar för att se ut som ett stoppljus i ansiktet Har badat 5ggr sen i fredags! Var en massa små kids på standen som lallade omkring och gravida med magarna i vädret *avis*

Precis käkat en god middag med små revbensspjäll och e god pastasallad! *mums* Bara ett glas iskallt vitt vin som fattades

Gör Syltisarna idag då?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Här har vi ägnat oss åt golf, men idag gick det inte alls bra.

Nu har vi precis grillat och ätit ute på balkongen, så härligt!