• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Fröken,
    Jag kanske har några symtom, bara det att jag inte vågar känna efter. Eller rättare sagt, jag ignorerar dem

• Fröken85

Va kul att vi alla är så olika när det gäller hur många barn å så... Jag vill gärna ha tre, men sambon vägrar mer än två. Och han är stenhård...'hihi'

• Thulan

Tack tjejer, vad skönt att höra att ni tycker att jag gjorde rätt. Jag brukar oftast säga vad jag tycker och tänker men jag tycker att det är så svårt att inte låta elak när man skriver, det låter så hårt på något sätt, så därför har jag dragit mig för att skriva. Men det har irriterat mig så länge så nu var jag tvungen

• Fröken85

cia: bra att du ignorerar dem. om mensen sen dyker upp blir man ju inte lika besviken iallafall... man har ju en viss tendens att lura sig själv på något omedvetet sätt. det är lustigt det där!

• enlitenbitkaka
    Thulan:
    Nej Gud absolut inte!! Bra gjort av dig!!! Har tagit bort tråden från favoriterna men kikade in nu och dem pratar om BIM osv...och sjätte försöket....que?!

Fröken:
    Kanske inte behöver ha så dåligt samvete ändå da Ang barn så vill jag helst ha två....men kaaaaanske tre. Hur tätt spelar ingen roll men det kommer säkert skilja fem år på dem iaf...sen har vi även pratat på att adoptera när vi väl fått ett biologiskt. Får se

Skrutt:
    Ska hålla tummarna för att du klarar tentan poängmässigt!!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Fröken,
    Jag försöker ialla fall
    Ja, det är superkonstigt. Tycker inte att jag har tänkt så jättemycket på det. Men dyker mensen upp så har jag väl tydligen tänkt mer än vad jag vill erkänna

• Fröken85

thulan: Jag har oxå irriterat mig men klagat till sambon istället..'hihi. Men visst, det känns rätt hårt att "utesluta" vissa på ett sätt. Men den heter ju faktiskt starta 2008. Och visst, december i år är ju en helt annan sak än nu lixom!

• Fröken85

Jag tänkte att jag startar en ny starta 2008-tråd den 1a juli. Så blir det (som det var tänkt innan) en list-tråd med lite snack för alla som väntar å längtar. Medan vi hänger här då!!! Lite tråkigt om den tråden skulle försvinna helt lixom! Vad tycker ni?

• Thulan

Fröken: Ja precis, december gör ju ingenting, en månad hit eller dit. Men att vissa har försökt flera månader (nån har ju hållt på sen typ 06) eller ska börja nu, det känns inge bra och det skrämmer säkert många nya också så att de inte vill hänga i tråden, vilket är tråkigt. Hoppas ingen tar illa upp i den tråden bara.