• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

Lusse: Tur iaf att vi syltisar håller ihop. Skit i resten liksom!

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-06-28 12:15:24 följande:
    lusse,Ja, han är ju supersöt!Sa till sambon att jag har mensvärk och jag tyckte mig höra ett uns av besvikelse. Men jag kanske inbillade mig.
    Hihi börjar han mjukna måntro??
    Yoyna skrev 2007-06-28 12:25:52 följande:
    Lusse: Tur iaf att vi syltisar håller ihop. Skit i resten liksom!
    Ja så sant  Jag blir bara så irriterad...och så framstår man som världens mest missunsamma ragat när man påpekar trådens ursprung! Blir jag ännu argare....*ler*
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Man kan ju hoppas

Nä nu är det snart dags för mig att ge mig ut på stan och bort från toaletten

Vi hörs senare för uppdatering.

• Fröken85

Yoyna: Å grattis till viktminskingen! Och ja, jag startar en ny starta-tråd sen!!!

Cia: Ojojoj, då väntar vi med dig! Förstår att hjärnan spelr riktiga spratt med dig nu...!

Lusse: Oj, vad du är duktig med träningen. Jag är alldeles för lat för att springa, me jag promenerar ju iallafall!
    Känner igen det där att man längtar till mensen, även om man mår skit när man väl får den. Det är lixom ett bevis på att kroppen funkar!

Vad händer i starta-tråden? Måste kolla.... Man kollar ju lixom syltfisk först när man loggar in... nu blir jag nyfikne...'hihi'

Själv är jag hemma nu, men börjar jobba vid 17 så jag tänkte jag skull ekolla lite på tv och sen laga middag!

• enlitenbitkaka

Bye bye Cia

Fröken:
    Springer INTE ute....bara på löpband! Hatar att springa ute men inne går bra. Jag kommer längta efter mensen ett par månader till iaf...vill som sagt inte börja före sept.

Ja kolla in 08-tråden

• Fröken85

Lusse: Kolla in 08 tråden nu då! My god.....

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-28 13:18:15 följande:
    Lusse: Kolla in 08 tråden nu då! My god.....
    Såg Och var tvungen att inflika lite... Finns ju en massa BIM-trådar som skulle passa dem bättre.

Med tanke på 08-tråden och det här...Vi kommer ju troligtvis tjuvstarta innan -08 och är jätteglad för det men ni här i Syltfisk-tråden måste verkligen poängtera om ni tycker det är jobbigt att lyssna på mitt tjuvstartprat! Vill inte vara "i vägen" Alla Syltfiskar skulle ju också börjat -08 från början...
  • Thulan

Hej girls! Har tvättoch städdag idag, blää! Har de senaste 2 dagarna varit på världens roligaste rea, Västerås svar på "ullared" har nästan blivit totaltförstört i en brand (den som jag berättade om tidigare att vi filmade och fotade och som aftonbladet och vlt köpte bilder av oss) och igår och i förrgår hade de 50% på ALLT! Jag stod nästan först i kön i tisdags på första readagen, redan kl 8.00 åkte jag och en kompis dit. Jag har handlat för 2000kr och har fått hur mycket som helst för pengarna. Och nu har jag hela hallen full med alla grejer, jag får verkligen inte plats med allt skit jag har köpt

Tråkigt att mitt lilla inlägg i 08 tråden skulle starta en sån otrevlig ordfight, förstod att de skulle reagera men trodde inte att det skulle hamna på en sådan barnslig nivå. De måste väl visa lite empati och förstå hur vi andra känner, grrr!

• Fröken85

Lusse: Jag tar iaf inte illa upp, eftersom jag själv hoppas på tjuvstart. Men har vi inte kommit övernes o att vi stöttar och peppar oavsett start här i syltfisk? Visst kommer man kanske tycka det är lite jobbigt när vissa sätter igång, men då vet man ju att det snart är ens egen tur!!! Jag tycker det är  annan grej i 08-tråden. Men vi hänger ju mest här ändå....